Вместо начало


Казват, че всяко начало е трудно. Понякога то е и забавно, и объркано. Често пъти е съпроводено със страх или колебания. В други случаи със стихийна еуфория. Всеки ден е ново начало, начало на пореданата доза слънчеви лъчи, начало на поредните стресови часове, начало на усмивки и сълзи и на още и още, и още….

Ето и моето начало на … нещо. Нещо като блог, нещо като начин да изразя себе си, нещо като тюрлюгювеч от всичко онова, което ме вълнува. Опитът показва, че е добре да си избера някаква основна тема на блога. Ами, отсега да си кажа – такава тук няма да има. Можех да кажа, че темата ще е усмивката, ама ще излъжа, щото не съм съвсем сигурна, че ще е така. Можех да кажа и че темата ще е животът, който ме заобикаля. Мисля си обаче, че темите ще са много и че изборът им няма да е само мой.

Винаги ми се е струвало, че формата блог почти граничи с формата монолог. Е, аз пък вярвам в градивния диалог. Затова се надявам, че това място, което тепърва ще се променя и развива, ще привлече приятели, съмишленици и всякакъв тип шемети от моята порода. Обичам домът ми да е хан, затова ви каня в моя виртуален дом!

ЗАПОВЯДАЙТЕ И ДОБРЕ ДОШЛИ!

Posted on 28/04/2011, in Разни and tagged . Bookmark the permalink. 8 коментара.

  1. Честито, Юле и попътен вятър! Чакам с нетърпение публикациите ти🙂

  2. Честит блог-о-хан, Юле! Очаквам с нетърпение постовете ти

  3. Ужасно много ви благодаря, толкова сте мили🙂 Само ме амбицирате повече… колко неща отлежават в архивите на шашавия ми мозък ехеее

  4. Добре дошла🙂

  5. Aрбанашка кокона

    Поздрави и от мен!

  6. Чета си аз, чета си… и ОП! началото на блога още на първа страница. Изненада!
    Честито и добре дошла сред блогърите!

Вашият коментар

