Разговори по никое време


– Мога да се изпишкам, но не искам!

Ха, е това взе че изръси детето с ясна дикция и крайна увереност в 3,20ч през нощта, ей така просто. Да се чудиш, на сън ли си говори с някой, наистина ли й е пълен мехура… ама като си говори в нищото, нека там пък и да си остане.

Да де, ама не съвсем, защото аз реших да стана и ме посрещна молба за водичка. И разбира се, като всяка уважаваща себе си майка на бълнуващо дете, донесох вода и й я дадох, без да подозирам какво ме очаква:

– Ето, ти водичка – казах аз внимателно.

– О, това е за мене! – надигна се чавето и докато пие сладко, на мен пък откъде ми хрумна да кажа…

– Отиди до тоалетната, май ти се пишка?

– А, не няма, не ми се ходи.

– Ама, да не ти отидат бъбреците на кино.

– Аааааа те никъде няма да ходат, те са си домошарчета….. – изрече детето с цялата самоувереност, на която е способен спящия й мозък; врътна се на другата страна, зави се и заспа доволно.

Аз, понеже си познавам човека, просто стоях права и се смеех с глас – бъбреци-домошарчета… ами добре. Ей, това децата имат готов отговор за всичко бе🙂 Много ми е интересно ако се беше напикала (то добре, че е вече голяма де) как щеше да си кръсти бъбреците… Едва ли ще разберем, но приемам предположения.

Дъщеря ми говори много на сън, всяка нощ или почти всяка. Често ме буди и ме разсмива до сълзи. После не помни. Ами така е – бръщолевеници в нищото. И тук идват два въпроса:

Въпрос 1:  Защо дете, което спи дълбоко, изведнъж изказва някакво съждение с изключителна самоувереност и нетърпящ противоречие тон?

Ми щото може🙂

Въпрос 2: А какво аджеба търси майка му в 3,20ч будна около нея, че да чуе?

Ами какво, чуди се как да си вгорчи следващия ден от недоспиване … слабички са й нервите … или просто по навик се буди като всяка нощ в последните две години в 3ч. Е, поне беше забавно!

Извод 1: Слушайте децата си, дори когато говорят на сън, винаги ще има някой нов бисер, който да остане за поколенията.

Извод 2: Ако ви се налага да живеете на тясно, помнете, че това може да си има и забавна страна:) като нашите безумни разговори в тъмното например🙂

Лека нощ и приятни приказки🙂

Posted on 19/05/2011, in Бръщолевеници, Родителство and tagged . Bookmark the permalink. 2 коментара.

  1. Secret Rose

    На въпрос 2 няма отговор🙂 Ще будуваме край съня им докато дишат.🙂

  2. Ще будуваме до тях, докато те ни позволяват, пък после ще будуваме и ще ги мислим какви ли ги вършат🙂

Вашият коментар

