Йееееееее


Ами друго бях приготвила за постване ама …

Формула 1 Гран При на Канада, невероятно сътезание и Бътън спечели в последната обиколка. Най-важното, победи Фетел. Невероятно съм щастлива.

Тези, които не гледат Формула 1, няма как да ме разберат. Тези, които са фенове – знаят за какво говоря🙂

Поредното доказателство, че има Господ… че той не забравя и носи възмездие. Много съм щастлива, че след като подариха победата на Фетел в Монако и опропастиха хубавото състезание, сега Фетел сам я подари на Бътън.

И последният стана пръв … а аз съм щастлива и не мога да заспя!

Колко малко му трябва на човек, за да заспи с усмивка и да започне новата седмица зареден с позитивна емоция!

Успешна седмица на всички!!!

Източник:http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/formula_one/default.stm

Posted on 13/06/2011, in Разни and tagged , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

