Когато чашата е наполовина пълна


Днес се върнах от едно активно, забавно и пълно с всякакви емоции пътешествие. Заредена с настроение и сериозно количество физическа умора, за пореден път си давам сметка колко е важно да гледаме с усмивка и радост към живота. И, наистина, колкото повече човек отвори сетивата си за щастието, толкова по-бързо и лесно то го намира. Именно това се случи с мен последните три дни – изживях моменти на пълно щастие и душевна хармония … е изживях и много други емоции, къде позитивни, къде – не съвсем.

Сега обаче си лежа доволно в леглото, усмихвам се на света, на животинките в стаята, на самата себе си.

Помните ли приказката за чашата, която е пълна до половината с вода? За оптимиста чашата е наполовина пълна, а за песимиста е наполовина празна. Е, за мен животът е една наполовина пълна чаша, която ни предлага от всичко по много, стига да поискаме да отпием от нея.

И сега, в началото на лятото, в началото на седмицата и в началото на каквото и да било ново… бих искала отново да ви напомня:

„винаги гледайте от хубавата страна на живота” – струва си, наистина си струва!

Posted on 04/07/2011, in Разни and tagged , . Bookmark the permalink. 5 коментара.

  1. Браво на оптимистката Хулияяяяяяяяяя:)) Само така.

    • Е, както знаеш и мен ме хващат бесовете, тъгите и черните мисли. Но и това понякога е въпрос на избор. И все пак предпочитам да съм оптимист … и в гадните моменти си казвам, че и това ще мине, и друго ще дойде. Какво да го правиш – живот – пъстър – май точно такъв го харесвам

  2. Класика! Това е то оптимизмът, Джуле. запази го завинаги

  3. ех, че хубав момент си хванала!
    ‘айде де, чакам го момента с градския транспорт :))

  4. Абе ти сега защо ме издаваш, ми не мога да сколасам да го донапиша, много ангажименти и чудооо беееее🙂

Вашият коментар

