Патладжанени работи :)


Писано на едно друго място, по едно друго време, на 02 октомври 2011 г.; обаче си остава мое абсурдно творение😉

Днес имахме кухненска драма тип „Дека са ми патладжаните“ (Crazy)

Отивам вчера да се опитам да изкупя пазара ииии закупувам едни патладжани с идеята днес да ги готвя на манджа. Ама нали не мога сега да нося тежко, та звъннах на баща ми да прибере зарзаватите (освен ясната цел за закупуване на патладжаните, нямах никаква идея що купувам всичко останало – на принципа ей на така да има (Crazy) ) Та така, слезе човека, натоварих го с 8 торби минимум и отпраших с колата в Карфур …

И ставам днес да готвя, вадя си каймата, лук и почвам да ровя за патладжани – бре тука патладжан, там патладжан – няма бе, няма. Почвам да водя разследване, майка ми вика – баща ти прибираше, баща ми вика – „ма нямаше панладжани бе тате, такова не видях“ – бре няма ги …😀😀😀

Съответно разследването премина в етап – размисли тип Еркюл Поаро иииии няма да ви казвам теориите, но достигаме до извода, че или патладжаните са останали в колата, или са безвъзвратно и необяснимо хванали крака😀😀😀

Обаче до тук ясно, ще кажете – ми кво слизаш и проверяваш в багажника – да да ама нееее мили мои, щото колата се находяваше у Студентски град – нали някои водкопиячи всъщност имахме едни други идеи за провеждане на вечерта, ама… то нещо плана се пообърка😀😀😀

Та схемата ясна – патладжани нема, а манджа тоже нема, начи требе да се готви каквото-и-да-било (Crazy). Съответно обаче, нали не очаквате впиянчен мозък спал 4 часа да бъде гъвкав кат гимнастичка – таааа след около 15 минутно мигане на парцали и гледане тип мулеее се роди гениална мислА – ми ще се готви мусака …

E, сготви се и се изяде. Току-що се прибирам с колата и 4 патладжана в момента ми се хилят от кухнята, а аз сега се чудя къде по-точно да си ги бия у тъпата глава …. ми май ще ги правя на кьополу (Crazy)

Ненормална работа ви казвам – не ми е лесно да живея със себе си и това е (Crazy)

Posted on 07/10/2011, in Бръщолевеници. Bookmark the permalink. 7 коментара.

  1. tutankhamon661

    Патладжаните са сложна работа.
    Пробвай с пържоли – по-лесно и вкусно:)))

  2. Ааааа, пържолите са овладeни до съвършенство – и по отношение на готвене и най-вече по отношение на ядене :))) Ма трябват и предизвикателства в живота все пак … пък и пържолите няма начин да ги загубя в багажника :)))

  3. Пък аз вчера се чудех – как разбираме, че един син домат е зелен или зрял?🙂 Защото купих един, дето излезе май зелен, а не даваше вид…

    • Изобщо нямам идея как се различават зелен син домат от зрял син домат, дори и нарязани. Като се замисля, май никога не съм имала тоя казус, щото винаги са ми отлежавали патладжаните вкъщи поне по три дни преди готвене, а дотогава, каквото е било зелено си е взело бележка и бързо бързо е узряло🙂

  4. Pipilota, червена ли е динята, преди да я разрежеш? Сега ще ти кажа една тайна за патладжаните – проверяваш го, като леко го натиснеш (не го мачкаш) и ако е мнооого леко мекичък, взимаш го. Ако е твърд, по-добре недей – шансът да е зелен е много голям🙂 Все пак това не са тиквички, да не забравяме

    Относно, Джулия, какво да кажа – водката никога не е била добър съветник и затова явно ни е любимото питие🙂 Препоръчвам с две ръце украинската гордост Хортиця. Ако правя парти някой ден, с нея ще е

    • Танюш, не се прави така, сега ще я сънувам тая водка🙂 Ако у вас не ти се прави парти – нали знаеш, че ние в офиса сме винаги готов😉 От теб водката, от мен – партито – имаме ли сделка?

      • Кат казах сделка, така някак тематично го прочетох кат сельодка … пък ти сама се сещай за продължението на мислАта🙂

Вашият коментар

