Прощъпулник


Започвайки този блог се бях зарекла да не го доближавам до кулинарните такива, които се радват не само на широка популярност, но са и ужасно много. Обаче, днес по изключение, ще ви покажа едно много любимо мое хоби … просто не мога да не се изфукам (нали съм ви казвала, че съм надувка :))

Тези, които ме познават лично, знаят че от петък съм в празнична еуфория свързана с първия рожден ден на племенника ми, който много, много иииии още много пъти по много обичам :)Днес се събрахме по роднински и отметнахме с един удар два заека – рожден ден и прощъпулник.

И специално за Светлина (която ми даде рецепта за тесто за фигурки) и Енчето публикувам снимки на сътворената погача по случая

ииии

Всяка фигурка си я правих с цел и си я наричах🙂 като бабите навремето. Месих с много мерак и любов … и нали се сещате какъв беше резултата – повече от превъзходен :)Пак съм много скормна!

По специална молба на Енчето – ето и къщата с керемидено покривче

Рецепти няма да давам, такива в нета бол. Показвам само идеи, то не че някой ми ги иска дееееее🙂

Беше един страхотен край на седмицата! Лека нощ!

Редакция! Ами наистина забравих да кажа най-важното. Детето хвана първо молива🙂 за ужас на всичкото народ роднини инженери и строители хихи, но ние двете с другата баба ликувахме – детето ще е от нашата партия! Ееее, после взе рулетката за всеобща радост и накрая парите, но молива се брои, моливааааааа🙂

Posted on 07/11/2011, in Родителство and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 10 коментара.

  1. Оу! А дано бебон хване черпака на прощъпулника🙂
    Или ако има тирбушон нещо, фуния🙂

    А мое рождено величество се скрива да си реди блатовете, които за сефте не можаха да се препекат.

  2. Ииии да се извиня🙂 Две секунди след като постнах, се сетих, че е рожден ден🙂 Тогава да не фаща фунии, че ще стане като мене🙂 На първи рожден ден се пожелават братчета и сестричета🙂

    • Специално се редактирах, за да обявя хванатия обект🙂

      Братчета и сестрички всички му пожелахме, нещо особено ми харесва да съм леля, много голям кеф, много много

      А от ваше рождено величество ще очакваме вкрючване и снимков материал и честито ви рожденничество и от всичко най-😉

  3. Браво Юле, много хубава питка е станала и ми излизаш в директна конкуренция! Направо неподозирано!

  4. Уауууу, Корсе не знаех, че си кулинар под прикритие!
    Питката е страхотна, къщичката с керемидките и коминче си има :)) Браво!
    Да ви е жив и здрав Боян и смело да крачи към успеха и щастието и по-често да вкарва леля в кухнята, защото ми се струва, че има какво още да покаже!

  5. всестранно талантливо ще е момчето,като леля си:))
    тц, кога пак ще правиш погачаааа, искам , мн вкусно изглежда

  6. Страаашна! Да знаех две седмици по-рано, да те бях цанила за прощъпулнишката питка на Дребосъчето!😀

  7. Честит ти племенников рожден ден🙂 Много е хубава питата наистина, рецепта за фигурките ще искам и аз. А снимка на рожденника що няма🙂 Искам снимка, по възможност с молива🙂

    • Теди, снима на рожденника няма, щото майка му, колкото и да ме обича, ще ме обеси на първото дърво ако го постна без разрешение🙂 Пък и той сега не е за гледане, в момента е на етап от живота си, да открива като как по-точно се отразяват сблъсъци с различни предмети върху главата му … особена любов е развил към асфалт, плочки и всякаква подобна настилка :)))

Вашият коментар

