Сближаване


Нали знаете какво казват старите хора „всяко зло за добро“. Е, можеше това зло да ни подмине, даже щях да съм много благодарна за това, но уви… остава ни само да мислим позитивно и да търсим доброто, нали така🙂

Какво се случи ли? Маги си счупи крака.Не ме питайте кога, защото не знам. Просто една нощ ме събуди тишината, скочих, отново беше три, отново тихо животно, дежа вю … с Хари се случи същото, три дни преди да си иде.

Вдигнах Маги на горен етаж и видях – крачето висеше. Ясно. Паника. Задух. Ами сега … То е бебе. Няма три месеца още. Шина? Не става. Нощ е! Ужас! Форуми – чужд опит – не било толкова страшно – живеят. Доктор. Операция. 8 пирона. Притеснение. Борба – няма да се даваме, крачето ще се оправи.

И така, ето ни:

Знам снимката не е за хора със слаби сърца, ама пак ви я пускам с позарастнали рани. Гадно е, ама това е положението.

И какво се случи, изведнъж целият ми свят се завъртя около това краче. Сутрин и вечер промивки, на обед прекосявам града, за да давам антибиотик. От вторник правим масажи, заради отока на стъпалцето, още не знаме дали ще го спасим, дали ще може да се ползва, но се борим, не се даваме и двете.

Ще кажете, е къде е доброто. Ами с Маги си ставаме близи, опознаваме се. Оказа се, че това тежащо 262 грама животинче обича да се гушка докато му масажирам крачето. Обича да се размазва и да стои като коте. Не обича да й слагам марлята, сърди се и рита. Харесва едното лекарство, а другото се чуди как да избегне. Но най-вече, сама търси контакта с нас.

Масажи :)))

и това е масаж … с гушкане … не я стискам тя си стои така лежерно🙂

А това е големият ми нос … както твърди детето, ъъъъ фотографа де🙂

Казват, че трудностите сближават хората. Е, сближават със сигурност животните и хората.

Това ми животинче прекъсна лошата линия – животно-болест-клиника-смърт. Борим се заедно и няма да се дадем🙂

А колко хора само ни мислят! Благодаря ви приятели!

P.S. Извинете ме, но счупено-краковата тема е единствената ми тема напоследък. Дори хремата на Калина е на заден план

Posted on 19/11/2011, in Домашни любимци, Родителство and tagged , , . Bookmark the permalink. 10 коментара.

  1. Душичка, дано се оправи бързо и да защъка отново в най-скоро време!🙂 Много са ми симпатьозни тия животинки, предполагам е голяма веселба с такъв съквартирант🙂

  2. Хм🙂 Аз от два дни се чудя къде да плясна една песен, сега си намерих🙂

  3. Благодаря ви за подкрепата. Ще се оправи тази малката, ма да видим кога. Нощес пак не спах, щото това пак се научи да се катери по стените на клетката и да скача отгоре. Резултат – на двата горни пирона има зверско кръвонасядане. Явно днес пак сме по доктори … не мога да го озаптя – щуро та щурооооо

    Уф, все едно ми е болно детето, така се чувствам. Опитвам се да гледам позитивно, ама отвътре си ми е едно свито такова.

    Светлина, хубава песен и съвсем на място🙂

  4. Миличката, дано да се оправи по- скоро и да й махнат тези ужасяващи неща от крачето. Много е сладка ,искам и аз да я гушкам🙂

    • Теди, много ще ти хареса на гушане, мекичка и пухкава, ама в момента и козината й е под всякаква критика, защото не я пускам да се къпе в пясъка по съвсем очевидни причини. В момента се е маскирала на невидима, много е смешна🙂

  5. Хей, пакостница такава, ей чак сега събирам смелост да й видя пироните. Дано скоро се оправи Маги🙂

    • Е, пак че се престраши🙂 Когато я водих в офиса специално й сложихме бинт заради вас, да не й гледате пироните😉 Гледката вече е по-поносима, а в началото беше по-ужасяваща … ще мине де, по един или друг начин, поне вече сме една крачка напред🙂

  1. Pingback: Сближаване

  2. Pingback: Чинчилата си счупи крак (историята) « juliapulia

Вашият коментар

