20 години без Фреди Меркюри, а сякаш беше вчера


Била съм на 12 г. Помня, че музиката му ме докосваше, помня че ми помагаше да се справя със странната среща с връхлитащия пубертет, помня колко плаках като си отиде, помня ….. много други дълбоко лични неща.

Днес не съм момиче, а зряла жена (това със зрялата не е много сигурно де :)) Днес дори повече разбирам музиката му, повече я чувствам, осмислям и усещам!

Вили, благодаря ти, че вчера ми напомни😉

Точно днес си струва да споделя една от най-любимите ми песни, най-, най-… Много истинска, много искрена, много близка … много моя … прекрасна!!!

Поклон пред Великия Фреди!

Posted on 25/11/2011, in Разни and tagged , , . Bookmark the permalink. има 1 коментар.

Вашият коментар

