Жълтурков усмихнат подарък за старт


Преди една година по това време не разбирах нищо от блогописане. Занимавах се единствено с блогочетене и блогоконсумиране. Едно дяволче обаче ме заплесна по идеята да взема и аз да си направя мое си местенце, ей така за идеята, ей така – да мога да си изливам разни бръмбари от главата в мрежата (берким някой паяк ги хване, та ми разтовари и без това пренаселената от тях глава).

И така де появи тази измишльотина и вече 8-9 месеца досажда на знайни и незнайни търсачи на излишнодумие :)Пък то се оказа, че някои хора даже я харесват … ти да видиш …

Та така свежо и следпразнично си отварям блога и какво да видя, моето любимо Жълтурче взело, че ми подарило ей туй награждение

В първия момент не бях сигурна какво точно ми се случва, щото кой да очеква такава мила радост за толкова малък (щото млад е доста рано да се каже) блог и то на връх Нова година🙂 Ей, ако знаете колко много се зарадвах и колко кеф на щурата ми душа се получи ехееееееее ….. Страхотен старт на 2012 г. нали! Ей, така да ми върви си пожелавам🙂

Разбрах също, че за да се приеме награда, тряба да се изпълняj следните 5 стъпки:

1) Да благодариш на блогъра, който ти е дал наградата:

Светлинкеее, знам че хич не ти е до това в момента, щото Лиор и г-жа Хавива са по-на-дневен-ред, но мнооооого ти благодаря

2) Да линкна блогъра, който ме е наградил – ми ей я на🙂 сефте

3) Да си постна наградата – ми и туй го направих

4) Да си призная в чии други пет блога обичам да воайорствам … е тука ще ви напиша наистина пет много любими, има и други любими, ама тези са ми много най-🙂 Това ми е милата Солъ и Танчето (моето гуру – то си знае за какво), и Мария Донева, и Петя с нейните красоти, и Пепеляшка, ииии още има, ама наистина спирам до пет … пък

5) Да споходиш избраните блогове и да ги информираш, че ги замеряш с таз радост

Еми, това е то, имам си награда за успешно начало на силна година! Пожелавам и на вас да ви се случа хубава 2012 г. … а сега ви казвам лека нощ и отивам да досаждам по хорските блогове … е часът е малко 2.09 ч ама кой ти брои, утре е едва понеделник🙂

Posted on 09/01/2012, in Разни and tagged . Bookmark the permalink. 8 коментара.

  1. Ууууу🙂 Джоуви :))))))
    Дори Лиор не може да ни раздели🙂

  2. О, наистина добро начало на блого-годинката!
    Благодаря ти за милите думи и одобрението!
    Желая ти една много креативна, здрава и любовна година!
    Мария

  3. ааа, благодарско, благодарско:) с хубави работи замеряш

  4. Ей, Джулс! Ти си супер блогър, кака! Само с какви очи ме гледаше, като разправях за WordPress😉 и още на следващия ден вече знаеше всичко! Дерзай, барде!

  5. Танче, какъв супер блогър, аз съм супер бебе-блогър, ама някак си се получава – магия нещо🙂

  6. E усмивке, направо не мога да повярвам, че една година вече е изминала. Пожелавам ти постовете да ти бъдат все така усмихнати, зареждащи и емоционално взривяващи. Бъди все така вдъхновена, любовна и изпълнена с радост и удоволетворение.

    • О още няма една година Пете, чак в края на април става. Преди една година тепърва откривах що е то wordpress и има ли почва у моето комютър🙂

Вашият коментар

