Мария вкъщи


Ако можех да избирам, щях да живея в хан, мотел или пък хижа … с отворени врати, запалена камина и клокочещо гърне с боб. Щях да посрещам гости, да разменяме истории, мечти, радости, съвети и какво ли още не🙂 Обичам хората, обичам шум, обичам смях и суматоха, обичам духа на веселието и неспирното бърборене …

От скоро в моя дом живее и радва душата ми Мария🙂 Не просто коя да е Мария, а Мария Донева. Тя живее тук …

… в сладкото чорапено човече, в хубавите обеци и в тази много балансираща ме книга🙂

Мария има вълшебно слово и златни ръце!

Един ден видях обеците тук и много ги харесах, после Мария ми поиска адрес и след три-четири дни на врата на офиса се позвъни🙂 Беше писмо за мен, а в него прекрасна картичка и подарък. Да знаете, че усещането е страхотно. Тихо и без да казвам на никой си сложих подаръка. След около час изведнъж колегите казаха – абе много ти отиват тия обеци иии оттогава си го нося с кеф. Казах аз, че са правени за мен, дори и при този уморен вид си личи🙂

Благодаря Мария!

P.S. Много исках днес да дойда в Чайната, да ви видя и чуя, но … знаете, че животът е онова, което ти се случва докато си правиш планове, е на мен детенце ми поднесе изненада-вирус и температура 38,5! И нали се сещате, колкото и голямо да е детето, в такива моменти то си иска мама🙂

Posted on 04/02/2012, in Разни and tagged , . Bookmark the permalink. 4 коментара.

  1. Vednaga da ozdraviavate❤

  2. благодаря че ме подсети да отида… фейсбук има и мнооого полезни функции, ей:)
    беше страхотна тази Мария, душата ми пълни и докато я слушам настръхвам

  3. Сладурани сте ей🙂

  1. Pingback: Мария вкъщи

Вашият коментар

