Проект: 10 неща


Когато Рони ми сподели идеята си за проекта „10 неща“ и ме помоли да се включа в него, направо ме хвърли в тежък размисъл. Как да сведа многото неща, които ме правят щастлива до десет? Това е ужасно малко. Малко, защото мен именно мъничките неща, детайлите в живота ме правят щастлива. Обаче някак си се получи. Просто Шарената Сол е много добра в блогописането🙂

Ето ги – 10 от многото неща, които ме вдъхновяват, следоватено ме правят щастива:

10 неща, които правят Юлия щастлива

Ронката ми е направила страхотни снимки, описват и външност и душа – рошава, нахилена и с дяволито пламъче в очите (нали съм ви казвала, че съм надувка хихи)

А това е страничката на проекта

С Вероника ме свързва страхотно, истинско и безценно приятелство – благодаря ти Ронка, че те има!

Posted on 05/02/2012, in Разни. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

