Е, не го разбирам тоя празник


Еми добре де хайде, наречете ме хейтър … и тесногръда … и самотна … и всякаква, ама не го разбирам тоя празник и това си е. И преди не го разбирах, когато бях влюбена, когато бях семейна, когато бях отдадена, когато бях също толкова щастлива, колкото сега.

Свети Валентин освен чужд за културата ни, е чужд и за душата ми празник. Комерсиален е някак си … не някак си … изобщо, изцяло и абсолютно е. В началото имаше някаква романтика, може би защото не знаехме какво всъщност е това чудо Свети Валентин. А, може би, защото американските филми бяха екзотика, след това класика и накрая започнаха да промиват мозъци.

И днес какво? Едни хора ще си купуват подаръци – нужни и ненужни. Едни хора ще купуват цветя и балони. Едни хора ще се тъпчат в препълнени заведения. И защо? За да покажат на любимия какво изпитват към него? Не, наистина не го разбирам!

Аз обичам, ама много обичам. Обичам и хора, и животни, и моменти, и традиции,и приключения, и забавления и още много много и… Обичам живота си – абсурден, емоционален, пълен с радости и проблеми. Не, аз не просто го обичам, аз съм влюбена в живота си – такъв, какъвто е, какъвто го искам, какъвто не го харесвам, какъвто ми се случва – всякакъв!

Обичам да купувам подаръци заради идеята, заради хората – с повод и без. Обичам да купувам цветя, да подарявам, да получавам, да ме питат „от кого е“ и да отговарям „купих си го“, е така – с повод или без. Обичам да се тъпча в заведения с приятели и любими хора – с повод или без. И пак обичам🙂 другите и себе си … и вчера, и днес, и утре … и така напред. Тогава с какво моето днес се различава от моето вчера или от моето утре? Не разбирам!

Нямам нужда от специален ден, в който да обичам … и слава богу!

Но, обичам вино и традиции, и винени традиции … и това вече го разбирам🙂 Затова аз пък днес ще ви кажа: Наздраве за царя на лозята!

P.S. Ииии въпреки, че не разбирам … пак ви обичам, всички влюбени и празнуващи Свети Валентин, мои мили приятели!

Posted on 14/02/2012, in Разни and tagged , . Bookmark the permalink. 7 коментара.

  1. Happy Valentines Day Juls
    I hope you feel loved today!!!
    хаха, абе заеби, очаквах букет на бюрото и фучах от разочарование, мн ангажиращ тоя празник бе!
    ела да се тъпчем с тебе в Студио 5
    ела да се обичаме
    пък празник или не, нека поводи да има и да си ги измисляме и все тая…

  2. I am feeling very very loved today, as I feel the same every other day🙂
    Идааа, идааааааа … и нали знаеш, че чужди празници не обичам, ама обичам да си измислям мои хихи

  3. that’s the spirit. And don’t forget the great love of some people’s lives – Jack Daniels, babe. He is always there for us.😀

  4. Абе, Джулс, не съм се показвала по претъпкани места днес, ама мисля, че повечето хора празнуваха виното🙂 Гледам, че вече ардио истерията не се шири масово. Аз пък кротко си лочих винце тази вечер и тихо благодарих на Бог, съдбата и Трифон, че са изляли толкова много страст, слънце, гроздови семена и химични умения по тия географски ширини. Наздраве!

  5. да се чете *кардио истерията

  6. С малко закъснение, да допълня, че тоя празник, всъщност, не трябва да го има, защото ни Валентин е светия, ни е християнин…Бил е светия, но Ватикана после си оправил грешката – http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fdarikradio.bg%2Fget_audio.php%3Faudio_id%3D3307&h=GAQH4Fi2cAQG_Y4Dg4cy6S4soxrsDchm-8Skabtkr7d8oCQ весела история на празник без празник. Та Трифон си е Трифон🙂

    • Много добра трактовка😉 одобрявам хихи. А Трифон си е Трифон и то тамън по два пъти, че да няма пропуск😉

Вашият коментар

