Едно пролетно такова


Пише ми се. Отлежават разни стари теми в блога. Обаче ми е едно объркано на душата, силно емоционално заради хубави и не толкова хубави случвания, и нещо не мога да събера главата. Е, освен за работа и задължения де, за там няма избор🙂

На всичко отгоре пак влизам в счупено-краковата чинчилена тема (абе какъв е тоя карък, Маги пак да счупи същия крак, уффффф). Поне този път нещата са доста оптимистични … Айде друг път ще ви занимавам с тоя яд, то не е и за занимаване де.

Обаче днес видях пърите цъфнали кокичета пред блока. И ми стана пролетно и слънчево. Ето ги, толкова са крехки и малки, като пламъчета между боклуците и калта, като искрица надежда, колко и изтъркано да звучи:

Явно е време за събуждане – на природата, на душата, на всичко дето е позалиняло (като дебелеещото ми тЕло). Време за пролетно почистване и премитане на главата🙂

Хайде, време е за усмивка … ъъъ и за диета.

Вече май ми е едно пролетно такова …

Posted on 13/03/2012, in Природа and tagged , . Bookmark the permalink. 3 коментара.

  1. хайде де, купувай плодовете и зеленчука и мазното и почваме:)

Вашият коментар

