На шега, на майтап, една година си отмина


С голямо закъснение най-после му дойде времето да редактирам тази статия. Ами то като потъне човек в нещо вдъхновяващо и е на път да си изпусне блого рождения ден значи. Срамота!

Та и аз сега, в някакъв опит за сериозност, ще взема да река няколко думи за туй интернет място. Не, не го правя за заблуда на случайно попаднали блогочитатели, а от благодарност към всички, които се отбиват тук сравнително често.

Създадох блога от нужда, моя си, лична. Нужда, която отдавна ме побутваше в тази посока, без някаква ясна мисъл и цел. То затова и дълго отлагах създаването му. Нямах си тема и фокус, то и досега си нямам. Просто ми се пишеше, ей така, за разтоварване. Не, че имам какво толкова да кажа. И взе, че се получи това нещо. Постепенно близки и тне толкова близки хора започнаха да четат, да коментират (не само тук, а и във Facebook, и в Skype, и лично). Колелото се завъртя.

Блогът ми дава много. Срещна ме с нови хора – виртуално и реално(запознанството си с Мария държа именно на блогосферата). Даде ми платформа да си изхвърлям частично глупостите от главата (не за друго, ами някои просто не стават за публикуване). Открих, че мога да употребявам думите в смисъл, който докосва не само мен (даже награда ми дадоха, че и грамота, ама нея не съм ви я показвала още). Тук си излях и една мъка, тези които трябваше ме разбраха и разбраха точно как да реагират, за което им благодаря. Открих, че най-много пуликувам в най-стресовите си моменти, като крада от времето за сън.

Смятам да продължавам да пълня това място с преживелици, бръщолевеници и куп глупости, които изобщо не разбирам защо пиша … а пък съвсем не ми е ясно вие защо ги четете :)Благодаря!

А това е първоначалната статия, писана в 20,30 ч на 28 април 2012 г.

Днес блогът има рожден ден, а аз цял ден съм на фестивал🙂 Сега отиваме на парти, което децата си заслужиха напълно. Може и да се върнем утре. Запазвам си правото да си напиша статията за блого рождения ден … ама май ще е утре … очаквайте голямата редакция на тази статия

А сега ви поздравявам с песента, която свалям за партито иииии отлитааааам … очакват ни песни и танци на народите и цяла поредица разкази за тук🙂

До скоро!

Posted on 28/04/2012, in Разни and tagged , . Bookmark the permalink. 6 коментара.

  1. Честит Ден Ден на Блогчо! Да расте все така интересен и любознателен🙂

    • Благодаря ти Диди! Сега се прибирам и предстои сериозна редакция, но оригиналът ще го запазя най-отдолу, защото отразява тоталното моментно състояние, което е просто неописуемо🙂

      Това написах във FB току-що:
      Беше страхотен фестивал🙂 едни щастливи деца общуаха помежду си на българо-английско-немско-босненски и най-важното, разбираха се прекрасно! За пореден убеждавам, че съм заобиколена от невероятни, прекрасни и отдадени на адски смислени неща хора. А ето това е прекрасно!

  2. честит рожден ден и от мен, Юле
    нали знаеш – първата година гледаш инвалид, втората и третата – луд
    да става все по и по блога ти и да намираш истинско удоволствие в списването му

  3. tutankhamon61

    С малко закъснение да ти кажа ЧРД🙂

Вашият коментар

