Истории от фестивала


Стоя и пия кафе на OMV. Градът тепърва се събужда, макар за мен утрото отдавна да е дошло. Първата задача е отметната. Имам време за кафе, за моменти насаме със себе си. Рядко ми се случва – първо, защото няма време и второ, защото трудно понасям самотата за дълго (ми нямам с кого да си приказвам).

И така, денят започва с изглед към все още снежната планина, обляна в слънце. Пред нея градът става все по-забързан. А това, повярвайте ми, много се усеща на бул. „Цариградско шосе“. Профучават коли и крачещи към работата си хора. Идват шофьори като мен. Едни зареждат и остават за кратко, други забързано изчезват. А аз стоя и се усмихвам, посрещам и изпращам. Спрял момент, последният преди да ме завърти мелницата на фестивала с пълна сила. Странна смес между високия адреналин в кръвта ми и кротостта на тишината.

Пролет е, красиво и зелено, с аромат на прясно кафе и кроасан с шоколад. И лист от джобното тефтерче, и молив, както едно време.

Хубаво е!

Аз и светът!
Аз и себе си!
Аз и усмивката!

Добро утро!

(Писано на бензиностанцията на 27 април 2012 г., в 8.00 ч)

Posted on 02/05/2012, in Бръщолевеници, Родителство and tagged , , . Bookmark the permalink. 5 коментара.

  1. Представям си, ако седеше на пейка пред Лувъра, какво щеше да съчиниш…🙂

    • Пред Лувъра е по-скучно🙂

      • Юлке, ако нямаш дребни, мога да ти разваля 100 евро. Бай дъ уей, доколкото си спомням, входът в събота и неделя е безплатен…

        • Ето, кат ида някой ден ще знам🙂 специално ще ти посветя статия от пейка😉 иии категорично няма да ходя на безплатните дни – ми то нищо няма д авидя освен народ🙂🙂🙂

  2. Малко ли ще ти бъде, ако ме видиш на живо…? Ще те чакам това лято на пейката пред Лувъра всяка неделя от 09:00 ч. до 12:00 ч. местно време!🙂

Вашият коментар

