Как се теглят пари в брой от банката :)


Това да се общува с мен понякога е голямо предизвикателство и за двете страни🙂 Как ме търпят хората, направо не знам.

Разговор в банката преди малко:
– Добър ден🙂 – казах аз, разлята в най-атрактивната си и кооперативна усмивка, щото знаех какво ще последва.
– Добър ден – ми рече и младежа зад гишето.
– Искам да изтегля пари в брой от моя лична сметка – човекът услужливо ме погледна. – Обаче съм си заключила пасивното банкиране и не знам с каква наличност разполагам, за да знам колко да изтегля.
– Дайте ми лична карта – каза момчето, докато се чудеше да се смее ли с глас, както му повелява душата или да запази спокойствие.
– Момент, това ли е лична карта, а да това е. С тия нови документи все не мога да науча кое е лична карта и кое книжка. Няма свикване.
– А обадихте ли се да ви го отключат? (за уеб банкирането иде реч)
– Ами не, защото мисля, че безвъзвратно съм си забравила паролата.
– Аааа, вие и паролата не си знаете …
– Ами, аз по принцип си я записвам в телефона, ама кучето взе, че ми го изяде, та сега така … – вече сдържането на смеха беше невъзможно🙂
– Ние можем да ви я преиздадем срещу някаква сума.
– Натам отиват нещата. (и тук вместо да си замълча взе, че ме хвана логореята и стана страшно)Знам, обаче аз имам и пластика по тая сметка, която е изтекла и трябва да ида да ми я преиздадат в клона дето са ми я издавали, та ще направя две в едно, то и затова не мога да си я ползвам картата де и идвам да тегля директно (кат че ли ме пита някой).

– Имате Х пари по сметката.
– О, чудесно и аз толкова очаквах – и се доразлях в усмивка (бе не очаквах, ама се надявах). – Значи ще изтегля У.
– В какви банкноти ги искате, едри или дребни. – отговорих, че ми е все едно. Тук ще ви спестя един още по-абсурден разговор на тема кредитни карти, изтекла пластика и нови промоции, щото ще ви дойде в повече.

– Сменили сте си личната карта, но не сте го обявили при колегите в Младосткия офис.
– Ами не съм, трябваше ли?
– Явно сте им много симпатична щом са ви подминали и не са ви търсили – хехе почти като комплимент прозвуча. – Като ходите за другите работи им дайте номера на новата лична карта.

В този момент човека ми даде парите, аз му благодарих, че ме е изтърпял и съдействал. Ма то верно си беше за изтърпяване, но пък беше забавно. Е, такива едни работи ми се случват … аз съм си свикнала, хората, които са ми близки също, но непознатите … както казах, еми не знам как ме търпят🙂

Posted on 08/05/2012, in Бръщолевеници and tagged , . Bookmark the permalink. 10 коментара.

  1. само, само ти може да имаш забавно преживяване ДОРИ в банка:) усмих

    • Мииии, нали знаеш кат почна да плещя🙂 така става накрая … Да не разправям как ни спираха полицаи на връх 8 март и ти колко се смя :))) Те ме проверяват, тя се залива от смях …

  2. Валя-портокаля

    Фифи, вземи ме един ден с теб, нали съм безработна, то колям купон…

    • С най-голямо удоволствие🙂 Двете ще сме взривоопасна комбинация, направо по новините ще ни дават :)))

  3. И аз съм същата, :))) обаче от време навреме върши работа! Например, при КАТ-аджиите… първо почват да ми се карат, после да ми се смеят, а най-накрая ме пускат от съжаление… срам!

    • Хехе, напълно те разбирам. Мен ме спират постоянно, та ако седна да пиша КАТ-аджийски истории, цяла книга ще сътворя🙂

  4. Абе, Джулия, в коя банка те питат какви банкноти искаш – едри или дребни. На мен таквоз чудо не ми се е случвало, но явно трябва да прилагам някакви опити за очарование😀

  5. „но непознатите …“
    За непознатите е идеален тест за разпознаване
    на хора на чиновническа длъжност и
    на чиновници с човешка външност.🙂

  1. Pingback: Как се теглят пари в брой от банката :) | К+

Вашият коментар

