Представям ви Тео – феята на Оригамите


Пътищата ни се пресякоха в съвсем работен план. Аз търсех човек, който може да направи наистина красиви оригами-дракони, а тя се появи под формата на Драконовия майстор. Нежна, деликатна, много усмихната и позитивна – това е Теофила.

Обърнете внимание на бижутата й. Да, това са обеци дракон и колие дракон – елегантни и деликатни, изработени специално, за да допълнят визията й, подготвена детайлно в съответствие със събитието.

И пак да, освен оригами, Тео прави бижута, украси за различни поводи … изобщо създава красота!

Това, което безкрайно много ме впечатли у нея, е спокойствието и хармонията, които излъчва. Като истински човек на изкуството, тя умее да вдъхновява с думи и действия. Дори мен зарази, та направих първия си оригами дракон. Не знам защо е розов, ама аз си го харесвам🙂

 

 

 

 

 

 

 

Ееее, малко не му докарах опашката, пък и го правих час и половина при видео, което показва, че изработката му отнема 15 минути🙂 Ама сега си ми стои на бюрото и му се радвам.

След среща с Тео, винаги ми остава едно приятно чувство. Затова и много ми се искаше да я представя в блога. Ето как тя отговори на няколко кратки въпроса …приятно четене🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

Коя съм аз…
Казвам се Теофила Василева на 23 години съм и живея в София. Професионално се занимавам с друг вид изкуство – музика, свиря на цигулка и пиано. Определям се като “човек на изкуството. “

 

 

 

 

 

 

 

 

Кога започна всичко….
Всичко започна преди повече от пет години, на един летен лагер. Тогава едно момче подари оригами роза на моя приятелка. (За тези от вас които не са запознати, Оригами е японско изкуство за сгъване на хартия по определени геометрични схеми, вследствие на което от хартията се получават различни фигури).
Като човек на изкуството много се впечатлих и реших да разбера повече за тайните на това изключително японско изкуство и така се запалих да се науча да правя Оригами. Някой път се шегувам, че страстта ми към оригамите нараства с всеки изминал ден и става по-голяма, от тази към музиката.
С течение на години се стремях към това да намеря приложната страна на оригамите които правя. И така след редица опити и експерименти се породи идеята, че за тази цел са най–подходящи оригами-бижутата, украса от оригами за маса или оригами подаръчета.

 

 

 

 

 

 

 

 

Какво ме вдъхновява…
Вдъхновявам се от самата идея да сътворя от просто един лист хартия, нещо красиво което мога да подаря на любим за мен човек.

 

 

 

 

 

 

 

 

И понеже ми се иска да ви покажа още много неща, затова ще разделя този пост. В понеделник ще ви покажа как се правят лесни, трудни и по-трудни Оригами. Ще ми покажа и подаръка, който ми направи Тео.

Така че, очаквайте Тео – феята на Оригамите 2! А дотогава можете да разгледате нейния уебсайт http://ukrasa.net или да станете фен на страницата й във Facebook: http://facebook.com/ukrasa.

И двете ще се радваме, ако всеки от вас открие по нещо за себе си. А, аз лично съм безкрайно щастлива, че я познавам🙂

Posted on 08/06/2012, in Разни and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 6 коментара.

  1. My ‘like’ is for the photos!🙂 I don’t get the words😦

  2. о, уникални са, влюбих се в бухала!

Вашият коментар

