Тео – феята на Оригамите 2


Обещах ви в понеделник да доразкажа за Тео – феята на Оригамите. Е, малко стана вторник, но имаше поява на непредвидени обстоятелства :)Но, да си продължа мисълта.

След събитието, което ни събра, попитах Тео какво точно и носи правенето на оригами. Тя сподели, че това я успокоява и е нейният начин да релаксира (да ви кажа, наистина е така). Сподели ми, че е направила няколко общодостъпни клипчета как се правят различни фигурки. Междувременно направи и една красива червена роза, която ми подари

 

 

 

 

 

 

 

(или аз си изпросих …) Тя също стои на бюрото ми, заедно с дракона и един жерав, който ми направи Танчето🙂

 

 

 

 

 

 

 

И така, повлияна от уменията на Теофила си припомних, че като дете и аз обичах да правя оригами – простички такива, животинки. Една вечер се зарових в нейния блог origamite.com и заседнах с лист хартия пред клипчето с указания за дракон:


Ако забелязвате продължителността му е 16 минути. Е, аз се борих час и половина, но успях и удоволствието беше голямо.

Опитайте и вие … а аз ще чакам отзиви и коментари🙂

Оригами сърце – за начинаещи

Оригами слонче- със средна трудност

Оригами роза – за напреднали

Успех!

PS. Специално за Шарената Сол публикувам и как се прави бухал🙂

Posted on 12/06/2012, in Разни and tagged . Bookmark the permalink. 2 коментара.

Вашият коментар

