С бира на баира :)


Понеже това е публикация номер 100, някак си отвътре ми иде да я направя таква една автобиографична … и какво по автобиографично от тази снимка🙂

Бира – любимо
Планината – още по-любимо
Аз – нахилено

Ако срещнете такъв образ из баирите … аз съм🙂

И да ви кажа, като катери човек директно през пистата, а не по пътеката (кат нормалните хора), му трябват всичките налични крайници. Затова става така, да се налага да си пуснеш бирата, че да изкачиш баира(та)😛 То всъщност ми се искаше като се качим на Черни връх да си я изпия, ама дотогава щеше да се стопли, разгазира и бомбира из път. Та затуй, ако решите да катерите и да биропиете, първо глътнете бирата, пък после се отдавайте на баира(та). Съвместяването не е добра идея; води до задъхване от преглъщането и пречкане на и без това левите ръце. От опит ви го казвам бе. Ако не вярвате питайте Вероника, дето ми сътвори таз красотна автобиографичност насред пистата на Алеко😉

Още няколко снимки от това катерене ще откриете в Шарената Сол

Posted on 04/07/2012, in Природа and tagged , . Bookmark the permalink. 4 коментара.

  1. :)) и въпреки бирата се катерехте бързо и ефикасно

  2. Жулиета, тук си тамън една същинска бирена принцеса🙂 Какво да ти кажа, бирата очевидно не е заминание самотно (още по-малко срамотно), трябва да се практикува навсякъде и по всяко време.

    Ха честити и пост 100 (направо ми дишаш във врата, не е истина). И да почерпиш с по една бира, ама ха🙂

  3. Абе то при мен със сигурност не е самотно (срамотно хептен). Бирапиенето е начин на живот така да се каже😉 Айде, отивам за бира, да те черпя една🙂

Вашият коментар

