Ситуация – емоционална буря


Голямо затишие цари в блога … чак скучно, нали?

Да си призная честно, никак не мога да си събера мислите, за да пиша. Не, не ме е напуснало вдъхновението, напротив. Направо бликам от идеи. Обаче не мога да ги структурирам🙂

Намирам се в море от емоции, преживелици, усмивки, снимки, спомени и постоянни случвания. Мислех че настоящето след Полша ще предложи почивка и събиране на мислите. Нъцки! Лудницата е пълна и тотална, а светът ми продължава да е взрив от събития, ситуации и ценни малки моменти.

С две думи, ситуацията е „без думи“🙂 Затова ви предлагам една снимка – в момента мога толкова. Дори не мога да посоча точния фотограф, но със сигурност не съм аз де – май беше Милена Цанкова на фотоапарат на Ани.

Много сме красиви и автентични нали🙂 (и скромни де хихи)

Posted on 10/08/2012, in Традиции. Bookmark the permalink. 3 коментара.

  1. Ти да се стягаш! Щом аз се сетих за имения ден на мариите преди тебе… нещата не отиват на добре🙂

  2. тука си мн убедителна в роля на кръшна мома:))

    айде канализирвай ги тия емоции да те четем, чакаме да се разтечеш и из нет пространството:)

Вашият коментар

