Любов


Във древни легенди,
в пиеси антични,
в поезия, филми,
в мечти най-различни;

очакват я автори,
шамани, поети,
обикновените хора,
дори зверовете.

Поставят я в центъра
на свойта вселена,
и я чакат да дойде,
частица да вземат.

Отпиват от чашата вино,
червено
оглеждат се в дъното
за знаци свещени.

На кръстопътища спират
за среща готови
и щастие искат
и радости нови.

За нея се молят,
копнеят и вярват,
че имат ли зрънце
ще нахранят душата;

че раните страшни
тя ще лекува
и са готови за нея
дори да робуват.

И всички я търсят
с надежда я чакат
а тя тихичко спи
скрита дълбоко в сърцата.

PS. Пешо каза, че му липсвала ритмика🙂 Моля, ако някой намери една, да ми прати, че да помогнем на стихчето! Предварително благодарим – аз и любовта🙂

Posted on 09/09/2012, in Бръщолевеници, Опити за поезия and tagged , . Bookmark the permalink. 6 коментара.

  1. За мен е важно поезията да идва от сърцето, пък дори да й липсва и ритмика(което дори с претенциите си, че съм някаква поетеса, не мога да преценя дали е така, понеже не съм убедена какво е ритмика😀 ) . Идеята е страхотна, изпълнението също много ми харесва!

  2. Zlatka Spasova

    ….не била поетеса.. дрън – дрън.. страхотно е…

  3. На мен не ми липсва ритмика – напротив – лее се прекрасно.

    А Пешо, вместо да философства, да вземе да пусне 2 щипки любов в сутрешното кафе и всичко ще си дойде на мястото😉

Вашият коментар

