Завръщане


Случвало ли ви се е  да срещнете някой забравен приятел?

Хората често преминават  през живота ни. Влизат в него, изиграват своята роля и си отиват. Но понякога се завръщат. Понякога много хора изведнъж се завръщат. Дали е кръговрат? Дали сме се върнали на някаква изходна позиция? Дали сме допуснали отново същите грешки? Дали по спиралата нагоре сме еволюирали и сме готови да преоткрием тези нови стари приятели, да ги видим с други очи?

Или може би всичко е просто случайност?

Задавам си тези въпроси, без да съм сигурна, че искам да знам техните отговори.

Може би са знаци. А може би съм остаряла достатъчно много, за да ми се случва това – някой да се появи в живота ти, да си отиде или пък ти да си отидеш от него и пътищата ви отново да се пресекат.

Или може би всичко е просто случайност?

И ако е знак, то не би ли следвало да приемеш този приятел отново в своя свят? И защо би го направил или защо не? Претегляме ли, поглеждаме ли повече назад отколкото напред?! Не знам, сигурно за всеки е различно.

Или може би всичко е просто случайност?

Аз обаче се впечатлявам и замислям. Дали е знак или ми се иска да виждам такъв.

Една случайна среща тази вечер за мен не беше просто съвпадение на хора и места.

И да, задавам много въпроси. Отговори – нямам …

… защото в крайна сметка може би всичко е просто случайност.

Posted on 29/10/2012, in Бръщолевеници. Bookmark the permalink. 8 коментара.

  1. Нищо не е случайно в живота ни.

  2. Юлке, получаваш от мен пет звездички за разказа си!🙂

    • Драги ми Номо, това неповторимо произведение на литературното изкуство🙂 е сътворено по време на пътуване в метрото, докато всичките тези въпроси прелитаха из главата🙂

  3. О, да! Преживях щастливо завръщане преди 4-5 години. Намерихме с е с хора, които с мъка на сърцето се опитвах да забравя, защото си мислех, че съм загубила завинаги. 15 години преди това!

    Нищо подобно! Завърнаха се и внесоха повече щастие и цвят от преди!

    Абсолютно вярвам, че пътища, пресекли се веднъж, отново ще се пресекат!

    Прегръдки🙂

  4. о, да, аз също🙂

Вашият коментар

