Честито Рождество Христово


Понеже Коледа е цели три дни, съвсем навреме идвам да ви кажа Честито Рождество Христово!

image

Искам да ви пожелая много любов и душевен мир.

Приятели, не ми се сърдете, че не се обаждам, някак просто не ми е телефонено. Мисля ви всичките. Радвам се, че има толкова много хора около мен; хора, с които се чувам и виждам достатъчно често, за да не е нужно да си напомняме един за друг на празници🙂 Обичам ви!

Днес няма да ви разказвам как се празнува Коледа, всеки си знае за себе си. Ще ви разкажа за нашия забавен лаф от тази година. Роди го баща ми, който с огромен мерак купи огромна пуйка (цели 6,5 кг), за да я сготви с огромен кеф, кестени и кисело зеле. А пуйката беше огромна, защото по-малка просто не се намери. Та след голямата всеобща семейна борма по обелване на кестените, аз си легнах за пореден път (нещо не ме държаха краката тая Коледа). Като станах ме чакаше сложена маса и греяна ракия, страхотен уют. А баща ми каза: „Тате, след дълга борба сложихме птеродактила във фурната :)“ Та сега втори ден ядем вкусен птеродактил, който освен, че едва се събра в най-голямата тава, едва беше напъхан във фурната понеже стигаше отдолу до горе и краката му подпираха вратичката, накрая взе жертва – една решетеста лъжица :)))

Ако има мераклии, мога да питам баща ми и да дам рецептата за „Коледен птеродактил на фурна“🙂

И така, съвсем по празнично го карам кратко и сладко!

Още веднъж Честито Рождество!

Posted on 27/12/2012, in Традиции and tagged , , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

