Вместо начало на новата година


Ами опитвах се да сглобя новогодишен блогпост и не върви и не върви… та затова този ще е несглобен🙂

Не искам да правя равносметка на отминалата година, това си е нещо дълбоко лично. Само ще кажа, че в нея имаше от всичко по много – и хубавото, и лошото. Е, мина, със своите поуки, успехи, страдания, сбъднати мечти и реализирани кошмари. Всъщност беше една щастлива година заради и въпреки всичко🙂

И за блога не искам да правя равносметки и да публикувам отчети. Но ми се прииска да споделя с вас трите най-четени блогпоста:

1. Прощъпулник
2. Мартенички
3. За мен

То е ясно, в първите две теми е влизано основно през търсачки, а в третата, за да си изяснят хората, къде по дяволите са попадналаи. Но така или иначе това е класацията по търсения.

Аз пък си имам друга класация на постовете, които са предизвикали най-много смях докато ги пишех:

1. Арменската торта на леля Валя
2. Подготовка за посещение на ветеринар
3. Спонтанности

Така се получи старата година. А колкото до новата – ами надявам се да бъде също толкова наситена с ценни моменти. Е, по възможност нека хубавите да са повече🙂

Иначе в личен план аз пак си я започнах силно – от всичко по много – закъсах със здравето, но пък на 01.01. бях на страхотен рожден ден. Днес пък кучето ме събори и си навехнах крака, ама пък правя торта, защото майка ми е рожденничка утре … и ей такива едни🙂

Честита, успешна, здрава, късметлийска и щастлива нова 2013 г. на всички :*

Posted on 05/01/2013, in Разни. Bookmark the permalink. 4 коментара.

  1. Честита и успешна!🙂

  2. все такива начала да имаш Юле, весели и силни

Вашият коментар

