Спортна седмица 2 – тежа си на мястото


Да, тази седмица се случват интересни открития. За едни вече писах, други са прекалено лични, а трети … ами от тях просто човек може да се хване за главата. Отрих, че прекалено много си тежа на мястото, направо гравитацията ми отмъщава за наличните телесни обеми.

И така, ето какви ги надробих във втората спортна седмица

Понеделник – почивка, даже изправителната гимнастика почти не я играх; всъщност ми се спортуваше, но се въздържах🙂 За сметка на това нещо си изметнах рамото и ме болеше (да, да, това пострадалото – същото)

Вторник – изправителна гимнастика сутринта след ставане и вечерта преди лягане – ми така де, да наваксваме прекаленото почиване🙂 Между двете занимания наместих и едни народни танци. Е, точно тогава дойде голямото разкритие – размерите на дупето са втежка обратна пропорция с огромното ми желание за подскачане. Аз викам „айде нагоре в полуполет“, гравитацията отговоря „има да чакаш и да се гръмнеш“. Борбата беше безмилостно жестока, а победата не беше свързана със свобоната ми воля. С две думи, тежа си на мястото повече, отколкото ми се иска и ми е полезно. Ама пък ако си мислите, че ще се дам на някаква си гравитация, сте в много голяма грешка. Войната едва сега започва🙂

Сряда – някак си така се стекоха нещата, че се прибрах късно, а все още болящата мe ръка ме държеше нащрек. Тяло и душа единодушно решиха, че тази сряда ще е също ден за почивка. Отдадох се на мързел и малки удоволствия.

DSC_0362

Меката възглавница на Мечо Пух, списание 8 и бира … в леглото🙂 Нека ми е зле, а!

На другата сутрин ръката ми беше в пъти по-добре. Явно наистина имах нужда от почивка.

Четвъртък – ден за наваксване, имаше бягане, йога и половин гимнастика.

Бягах отново по схемата от миналата сряда – 6+6 дължини. Но, този път определено ми беше по-лесно. Като се стопи леда ще тествам 7+7 или 8+6. И за д аразберете какво преживяват горките съседи, докато се нося по алеята зад блока, ви представям след-тренировъчната джогинг визия на Пулия🙂 Ако някой срещне подобно чудо в тъмното – мола да не стреля! Благодаря!

DSC_0365

Завърших спортната серия с 20 минутна йога, тип изправителна. А след нея така се отпуснах и релаксирах, че имах сили само за половината изправителни упражнения.

Петък – отдадох се на шофиране, комбинирано с мъгла, тъмнина, много ранно ставане и куп задачи. След 500 км, половината от които преминати преди старта на работния ден, някак имах настроение само за гимнастика. Обаче, сестра ми, да е жива и здрава, беше рожденничка и майка ми ме посрещна със сложена празнична трапеза. След една водка и сладки приказки над чинията, насторението ми рязко се промени и започна да ме тегли към кревата. Това предреши поредния ден за почивка.

Събота – огромна, яка репетиция по народни танци ми стопи лагерите. Танцувах на мъжко място в шопски танц и това страшно ми хареса, но завърши с мускулна треска и усещане за разглобеност. Една много добре проведена репетиция, спокойно може да се сравни с два-три кроса🙂

Неделя – отново три в едно – танци, йога и гимнастика в следната последователност:
– репетиция – не толкова ударна като в събота, но все пак добра
– вино и хапване с приятелка
– йога – същата от четвъртък – кратък комплекс, за вече натоварено тяло

– гимнастика
– душ
– отпускане в леглото в тотална идилия и писане на блог пост.

Извод: Явно плановете при мен отново съществуват, за да бъдат нарушавани, но пък съм доволна, че ги има, за да ме държат в някакви граници. Вече знам, че седмица със седмица няма да си прилича и най-важното е да съм постоянна и НЕболезнено амбициозна.

А сега, макар че вече стана утре, заспивам с усещането за една много добре проведена спортна седмица🙂

Желая ви прекрасен понеделник!

Posted on 28/01/2013, in Разни, Спорт и танци and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. Е бре, Юлкееее!🙂

Вашият коментар

