Такава


Във тежки моменти – усмивка жарава,
в щастлива романтика – кисела драма,
ще кажете опак човек – и сте прави,
ала съдба – просто аз съм такава.

На живота шамарите често забравя,
и същите грешки все повтаря, не вдява,
неразумна, заплесната – чуйте се само,
как добре ме познавате – аз съм такава.

Със идея абсурдна, ще копае в скалата,
аргументи не чува, все си чупи главата,
да инат ще речете – то това си е слава,
но какво да се прави – ами наистина съм такава.

И сърдита, и гневна – че дори и дребнава,
Гръмогласна, крещяща, но пък злото забравя
На сърдечния ритъм тя света подчинява,
да вярно това е – но обичате ме такава.

Posted on 30/01/2013, in Бръщолевеници, Опити за поезия. Bookmark the permalink. 7 коментара.

  1. Поздравления… и ние си те обичаме, такава!!!

  2. „аргументи не чува, все си счупи главата“ -. Защото си такава , затова те обичаме !

  3. Юлке, продължавай в същия дух!!!🙂

  4. А пък аз съм щастлива, че си такава:) пасваш ми идеално. Иначе на дали щях да общувам с теб…

Вашият коментар

