Краят на голямото отлагане


Царица съм в отлагането на неща. Особено на мечти и странни желания за развитие. Все оставям за после, за по-добри времена, за когато има време, за когато му дойде времето. И понякога се увличам, забравям, игнорирам всички онези неща, които правят живота неповторим, интересен и най-вече пълноценен. А това често са простичките неща – доказано е – от личен мой и не само мой опит🙂

И така, когато септември се пребих на стълбите в блока и само се молех да успея да стана, реших че е време да спра да отлагам да направя разни неща, които искам да ми се случат. Вероника пък явно ме е заразила с нейните планирания и списъци. А Никола все ми казва, че ме следи дали ще изпълня всичко, което се заканвах да направя като си върна дясната ръка, обездвижена от същото това падане за около два месеца.

Та ето го, а Ники да допълва:

– Да участвам в маратон – ама истинска дистанция – заела съм се сериозно с тая задача🙂 Ето го предизвикателството – 10 км до Атина Целта ми засега е просто да завърша, не гоня време и рекорди

Еххх, мечтииии🙂

– Да се науча да свиря на гайда – учител имам, ама още си нямам гайда – трябва да си купя; планирам да си взема джура гайда. Наско пък има каба гайда, та ще можем да правим дуети … пък с бате Вальо и на трио ще го докараме🙂 Май трябва да си харесам една като тези😉

– Да се науча да плета на една кука – отпочнах едно нещо дето му се каня цяла година. Докарала съм го цветенце🙂 Амбициозният план е да стане одеало … реалистичният – „абе докъдето го докарам“

DSC_0416

– Да се науча да танцувам салса – Cuban stye – за това трябват двама – още си търся жертва; чувствен танц е кубинската салса, трябва сърце за нея … и жертва🙂

– Да играя народни танци сериозно – това си го спазвам доста стриктно🙂

И други има – ще допълвам🙂 и снимки ще сложа … списъкът само ще расте

Posted on 15/02/2013, in Разни, Спорт и танци, Традиции and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 коментара.

  1. уеуе мауеее
    давай))

  2. със снимки е още по добре

Вашият коментар

