Диалози 5


Късен телефонен разговор с Калина

– Какво правиш?
– Правя вечеря и ям проект, ама съм страшно уморена, много ми се спи.

–––––––

Няколко дни по-късно учим късно вечерта по география …

– Пише, че мухата цеце обитава екваториални и субекваториални области на Африка
– Ама не разбрах сега къде я пиша тая муха цецА?

🙂

Едната ми баба, Бог да я прости, се казваше Цеца, пусто и аз все я свързвам тая муха с баба ми. Явно не съм единствената🙂

Posted on 17/02/2013, in Разни. Bookmark the permalink. 6 коментара.

  1. Юлке, тия диалози да не са под влияние на кросчетата, които правиш?🙂

Вашият коментар

