Спортна седмица 6 – приключенство


Затварям поредната луда седмица. Отново беше пълна с емоции – позитивни и предимно негативни … ама проблемите си ги имаме всички, така че хич няма да ви занимавам с тях🙂

И така в седмица 6 открих, че вече привиквам към спорта и дори ми липсва. Добра крачка напреди, въпреки че продлжавам да не спазвам план-графика си. Абе той си е доста амбициозен и ми служи по-скоро за отправна точка, та много не страдам като ме удари желанието за почивка. И открих категорично, че в понеделник съм пълна с енергия, а сряда и четвъртък съм като изцеден лимон. Затова определено ще направя трампа на понеделника и срядата … или поне ще опитам.

А ето какви ги свърших тази седмица:

Понеделник – сигурно съм си била планирала нещо, ама нали знаете, че той животът се случва докато си правим планове. Тръгнах късно от работа, без кола и с идеята да се прибера с метро, че наземно в центъра на София течеше първият ден от големия протест и очаквах тотална липса на транспорт (бях права). Само дето не можах да предвидя, че именно тогава някой ще скочи на метро-релсите и няма да има и подземен транспорт – в 20.00ч. Та така се озовах на метростанция „Вардар“ – почти Люлин, с планове да се добера до Младост. Тръгнах да търся превоз, но като прочетох, че ще трябва да чакам тролея 62 минути и някак рязко ме хвана приключенския дух. Взех си един приключенски сандвич и потеглих през нощните улици към Орлов мост. Всъщност беше красиво, отдавна не се бях разхождала в този час и центъра на града.

DSC_0417[1]

DSC_0419[1]

DSC_0420[1]

DSC_0421[1]

Прибрах се благополучно в 21,50 ч, разходих кучето и в боен ритъм и спортен хъс си направих една йога за отпускане на схванатия гръб, даже космодиска си носих цял ден от зор.

Вторник – поредното нарушаване на плановете – пропуснах танците поради дъщерен ухобол (по-къно през седмицата окрих, че много ми се тропкат хорца, явно създавам устойчиви навици, но пък здравето, особено на детето, винаги е приоритет :))

Сряда – бягане – една нерва ми чоплеше из мозъка, та към 21ч не издържах и хукнах из квартала с включено приложение на телефона и тотална липса на време. Направих една интересна обиколка из губернията. За първи път тичах на терен с денивелация и нагоре, и надолу – доволна съм – беше нещо ново. Пък и накрая за сефте му ударих финален спринт. Продължавам да се предизвиквам, но нагоре определено свинедрусането много ми тежи. Е, отчитам 2,370 км, за малко над 17 минути и средна скорост от 8,33 км/ч. Доволно!

Четвъртък, петък и събота – мързел и почивка. Мога да си намеря оправдание, но всъщност основните причини са две – бях се скапала психически и всъщност все още не мога да се организирам съвсем правилно. Трябва да поработя върху второто🙂

Неделя – танци и йога – размазваща 3-часова репетиция направо ме изцеди, отдавна не съм се уморявала така. После си направих изправителната гимнастика и една нова йога от „Йога зона“, с която се довърших.

Сега лежа и се опитвам да се накарам да стана, за да си сложа космодиска – бабешка ми работа🙂

Вие спортувахте ли нещо тази седмица?

Posted on 25/02/2013, in Разни, Спорт и танци and tagged , , , . Bookmark the permalink. 5 коментара.

  1. Юлке, ще стане спортна звезда от теб! Чувствам го… Продължавай в същия дух!
    На въпроса ти дали спортувам – да разбира се, като например футбол, тенис, карате, шах и табла, само че пред монитора на писито.🙂

    • Абе попрезряла съм вече за спортна звезда🙂 от ветераните спортисти съм вече хихи … пък ти хитро го раздаваш😉

  2. Да, спортувам дори и на куц крак:)))) Но не вечер по тъмно:))

    • Щото знаеш, че има риск да ме срещнеш в тъмото, пък както знаем това си е голям стрес🙂

      Ето затова се радвам, че съм предупредила народа да се изпокрива докато е време :)))

  3. иха, браво на теб Юле

Вашият коментар

