Десет трудни въпроса за отскок (обновена)


Напоследък нещо не пиша… което всъщност се вижда де. Обаче добрата новина е, че напоследък ми се е върнал ищаха. И за загрявка обещах да отговоря на десет въпроса, които Шарената Сол е отправила като предизвикателство. Не че схванах съвсем принципа на играта и идеята, ама обещах най-чинно да дам най-доброто от себе си и да се включа в предизвикателството.

Та ето за какво иде реч:

1. Що за човек е най-добрия ти приятел?
Аз: Отговорът винаги е бил един – най-добрият ми приятел е сестра ми, от как се помня е така. А що за човек е тя – ами прекрасен, във всяко едно отношение (в момента е даже по-прекрасен от обикновено, но е прекалено лично да кажа защо хихи)

2. Ако беше картина, каква картина щеше да бъдеш?
Аз: Какафония от цветове, ярки, свежи, дисхармонични. Някакъв тотален хаос, в който всеки да може да открие по нещо за себе си, но всъщност без ясна форма и цел.

3. Коя е любимата ти снимка? Покажи ни!
Аз: Е това е много труден въпрос. Нямам любима снимки, имам любими моменти и места запечатани на снимка. Обаче те са страшно много и ще е трудно да излъча дори Топ 10. И понеже съм гадна, ще оставя Вероника да излъчи една своя любима снимка свързана с мен (като измисля такива въпроси :))

4. Коя е любимата ти дреха? Защо?
Аз: А това е още по-труден въпрос за човек като мен, който носи дрехите според удобство и евентуално се дегизира на хубав при нужда. Обичам широките рокли през лятото и дебелите шуби през зимата. Ама знам от опит, че малката черна рокля ми стои добре

420003_3246283630421_64075513_n

5. Кой е първия ти спомен? Ето това е хубава история
Аз: Най-първият ми спомен е моментът, в който майка ми отива да ражда сестра ми. Помня, че ги гледах (няколко човека бяха, ма кои не знам) как тръгват. Майка ми беше с едно палто. Аз се скъсвах от рев, гушната в ръцете на леля ми, която ми обясняваше как мама отива да роди бебето и ще си дойде. Ама голям рев беше. Сигурно по-голям отколкото го помня. Но най-интересната част от спомена ми е, че всички се качиха по стълбите нагоре. Това ми се е запечатало толкова ярко, че с години си мислех, че бебетата се раждат някъде нагоре по стълбите, над апартамента на баба ми и дядо ми (който е на петия етаж от общо шест в панелен блок) демек на покрива. След години започнах да се чудя, защо са ходили нагоре, като очевидно децата се раждат в родилния дом. А след още години и опит с асансьора на блока осъзнах, че най-вероятно е имало повреда и просто са го хванали от горния етаж. И най-смешното е, че никой не помни тоя момент, само аз … то щото за мен си беше голяма загадка, оцеляла във времето.

А и още нещо важно, действието се развива на скромната възраст то 2 години и 4 месеца.

6. Къде би живял? В какво?
Аз: Бих живяла някъде на диво, примерно в планината. От мен ще стане супер хижар – има да събирам билки за чай, да готвя боб в гърне и да меся питки, малииииии! Пък каквато съм сладкодумна, има да разправям истории за мечки и вълци из гората, пред някоя бумтяща камина посред зима. Не за друго, ми мечките кат ме срещнат сами ще искат да си избягат🙂 (особено ако ме срещне в дни, в които съм била сама и не е имало с кого да си приказвам; само този, който не ме познава, не знае колко страшно е, когато имам да наваксвам с дърдоренето)

7. Ако те предизвикат да подобриш живота си с някаква малка стъпка или решение, какви биха били те?
Аз: Идея си нямам. И този е от трудните въпроси. Малките стъпки са ежедневие, а предизвикателствата нужда.Всъщност изграждането на собствения живот такъв, какъвто да си го харесваш, е процес, в който реализираш и надграждаш идеите си. Пък в моята глава хрумките са много и често се раждат неочаквано (което ми напомня, че още си нямам гайда)

8. Къде обичаш да спиш?
Аз: Предимно на легло, но също така и на пясъка до морето, и на тревата в планината (последно практикувах това спане с бонус – сънуване на връх Мальовица, гушнала четириногия член на нашето семейство), и изобщо навсякъде, където ми е уютно или хармонично.

9. Любимите ти места там където живееш? Защо?
Аз: Градинките в квартала, които са се превърнали в нещо като гора. Там си разхождам кучето и си проветрявам главата вечер. Пък ако срещна себеподобни даже пия с тях кафе или бира – зависи от часовия диапазон, в който се осъществява срещата🙂

10. Сладко или солено?
Аз: И двете – в микс, буквално и преносно. Любими комбинации – сладко и сирене, мед и сирене, кекс и лютеница, кекс и салам … много работа и купон до сутринта, спорт до дупка и голямото наплюскване след това, сериозен спор с клиент и разказване на виц в рамките на пет минути …ъъъ и поне още 20 подобни, които в момента не се сещам.

РЕДАКЦИЯ

Добавям въпросите на Rois, които също са много интересни и не съм сигурна, че мога да отговоря на всички

1. Съдържанието на блога ви такова ли е, каквото сте го замислили при създаването му или имате залитания и в неочаквани за вас посоки?
Аз: Ами сигурно е такова, каквото съм очаквала, тъй като създадох блога без особени идеи за какво точно ще пиша. Хрумват ми някакви неща, изтипосвам ги и това е. Даже понякога откривам стари писания, които тотално съм забравила🙂

2. Един филм, който ви се иска да гледате сега(независимо дали искате да го гледате за първи път или е нещо любимо, което искате да гледате отново)?
Аз: Точно в момента не мога да се сетя за някакъв велик филм, който умирам да гледам. Има такива де, но не ми идват на ум. Сещам се примерно за „Час Пик“, който винаги ме е забавлявал. Аз съм на периоди, има моменти, в които имам нужда да гледам качествено кино и моменти, в които се мятам на най-тъпите и разтоварващи сериали. Явно е въпрос на нагласа, а моментната е доста лежерна.

3. Книга, която сте чели повече от веднъж?
Аз: Мечо Пух – любима ми е, ама най-, най- (има и други, но тази мога да отлича)

4. Първия любим цитат или фраза от филм, песен, книга или изказване на известна или неизвестна личност, който ви идва на ум?
Аз: В същата стилистика „Колкото повече, толкова повече“ – из „Мечо Пух“. Това някак си се е превърнало в мото на живота ми, по един или друг начин🙂

5. Ако трябва да сте свръхестествено същество, какво ще е то – фея, елф, вещица, магьосник, върколак и въобще каквото ви дойде на ум от този вид?
Аз: Казвала съм го не веднъж, аз съм горска фея с три букви – Яга. Затова толкова много обичам метлите хихи

6. Измислете име за герой от фентъзи роман или филм, първото което ви дойде на ум?
Ха сега де, нямам идея … примерно някоя Вилия – жена тайфун. Това ми хрумва в тоя миг, ама не ме питай защо, защото не знам.

7. Песента, която последно ви се въртя в главата?
Аз: Направо те поздравявам с нея, тананикам я вече месец

8. Една героиня( или герой) от филм, сериал, книга, която бихте искали да изиграете, ако имахте такава възможност?
Аз: Алиса и баба Яга като минимум🙂 Бих изиграла и една от главните героини на Халед Хюсейни от „Хиляда сияйни слънца“. Абе има ли предизвикателство там съм.

9. Една известна личност, по която сте имали сериозно увлечение? Или поне някоя известна личност, която много харесвате?
Аз: Чак увлечение не помня. С тая моя практична зодия Дева сякаш никога не съм залитала по идоли и подобни. Но адски много ми харесват Джейсън Стейтъм и Вин Дизел. Що ли….. бръм-бръм

10. Опишете с три думи най-същественото, което ви се случи през последните 24 часа?
Аз: прибиране у дома (точно три)

Доколкото разбрах, сега и аз трябва да измисля десет въпроса, което май е най-трудната част от предизвикателството. И ще наруша като Вероника правилата – нека отговори всеки, който има желание.

Ето ги:

1. Кое е най-голямото ти предизвикателство в момента? Защо?
2. Дефинирай „дом“
3. Защо? (каквото и да било)
4. Детето у теб – къде и как го откриваш? Умееш ли да разговаряш с него?
5. Голямата ти любов е …
6. А голямата страст …
7. Кои са седемте ти златни правила в живота?
8. Кое от тях нарушаваш най-често?
9. Кой е любимият ти недостатък?
10. Коя е голямата ти гордост?

Хайде да видя кой ще се престраши😉

Posted on 01/09/2013, in Разни. Bookmark the permalink. 10 коментара.

  1. Юле🙂 много си ми любима🙂 ама и твоите въпроси са трудни, а единият даже със седем подточки🙂 Бих се постарала да отговоря, но не обещавам🙂

    • Ми трудни ще са я, особено номер 3, който всъщност ми е и най-интересен. Моля те отговори, моля моля!!!

  2. Още едни отговори, които много ми хареса да прочета🙂 . Мерси за поздрава🙂 . Интересно влечение към баба Яга, а името Вилия много ми хареса, ще взема да го открадна за някой мой роман😀 (шегувам се, а те и без това повечето остават само като проект в главата ми🙂🙂. Иначе и аз съм практичната зодия дева, но съм имала милион залитания по разни известни и неизвестни личности. Ще се опитам скоро и аз да отговоря на твоите въпроси.

    • Интересни и нестандартни Деви сме с теб🙂 Аз поне си знам, че и асцендента ми е силно замесен – Стрелец хихи

      • Асцендента ти като че ли си личи, с тази страст към пътуванията🙂 . При мен също той е изиграл роля – Скорпион, както и някои други планетки и датата на раждане, но определено Луната в Риби е това, което се е наложило над всичко останало.

        • А Вилия не е моя измислица, срещала съм го някъде и ми е харесало като име🙂 така че смело го ползвай, където му намериш подходяща роля

  3. Пък аз те обичам (заради първия шести отговор)🙂

  4. Супер сте.. и Юле, страхотни въпроси си задала.. чак се замислих и аз над някои…:):)

Вашият коментар

