Венециански потайности – игра


Обявявам игра, отдавна замислена, просто не й беше времето!
Сериозно я обявявам. Играта е шеговита. Ще се радвам ако се включат повече хора, ей така за идеята. Не се иска нищо особено, просто един коментар и добро настроение🙂

Така, ето и за какво става дума:

– Вгледайте се в снимките от поста Венеция за хората
– Една от снимките е правена с цел абсолютно различна от получения резултат. Някъде там има скрита Венецианска потайност (красотичка, която провокира туриста да се натътрузи да се снима пред нея).
– Открийте тази снимка и тази потайност или открийте друга (защото дори аз бях забравила защо именно сме се снимали :))
– Напишете коментар под този пост с предполагаем верен отговор😛

Продължителност:
– една седмица (календарна)
– сряда едобър ден за старт, не мислите ли?

Наградата (те всъщност ще са две):
– за даден верен отговор – победителят ще бъде представен в блога с атрактивен текст и снимки, в стил „Венеция за хората“ (обещавам да е неповторимо, изненадващо и адски забавно), вижте рубриката „Представям ви“. Ако позналите са повече ще тегля чоп, съвсем честно, макар и не пред нотариус.
– за най-оригинален отговор – победителя ще получи специален подарък, лично или с колет. Подаръкът ще бъде тясно свързан с верния отговор, затова няма да го обявя сега.

Изобщо, шашава работа! Дано на някой да му се занимава🙂
Ако нещо не е ясно, ще дообяснявам, че като се знам какъв съм разсейко …

Приятно четене и взиране🙂

PS. Да знам, че нещо се счупи, но не в разместените снимки е играта (нещо като жокерче)

Posted on 17/10/2013, in Разни and tagged , . Bookmark the permalink. 39 коментара.

  1. Нема да бързам да си прецакам козовете… Имам цела седмица на разположение.🙂 През това време можеш да инкрустираш некакъв личен адрес към наградата ми…🙂

  2. P.S. By the way, не е лошо да си припомниш статията ми „Принципът на реципрочността“ http://tepavicaonline.wordpress.com/2013/10/08/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%BF%D1%8A%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D1%86%D0%B8%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%82%D0%B0/ Поставих ли ти лайк, поставих ли ти звездичка? Ти какво чакаш? ::) Any way…

  3. Герганче, само защото си синеока като мен, няма да протестирам ако ти вземеш наградата…🙂

  4. Както е казано, срядата е малкия петък, тъй че защо не….🙂 Юлия, а на колко отговора има право всеки? Сетих се за наклонената кула в Пиза, пардон, във Венеция.🙂

  5. Ако наградата е дълъг бонбон с вкус на liquirizia (женско биле), за неочакваната прилика между Руми и една от изобразените дами на картината над нея в кафенето, или заради катинарчетата, заключени на парапета на стълбата, където си полегнала в скута на същата Руми…мерсим. Не ги понасям тези бонбони, независимо от формата им. И понеже тъй като италианските пубери закачат въпросните катинарчета на невъобразими места в знак на вечна либоф…ще да се е зародила една спонтанна либовна история с опити за хвърляне в канала, задръстване на същия, и в краен резултат – неизбежно преминаване през Моста на въздишките. Хм, Шекспир с неговия Венециански търговец ряпа да яде.

  6. И щото обеща да дообясняваш, защо си скрила красивия вътрешен ъгъл на червената къща под фотото на хотел Морско конче?

    • Има някакъв проблем с Мозилата и там размества снимките днес. По закона на всеобщата гадост🙂 Тук аз нямам намеса.

  7. На снимката https://juliapulia.files.wordpress.com/2013/10/img_3952.jpg?w=225&h=300 в горния десен ъгъл, на прозореца има кацнало едно червено човече с тъмни очила. Вероятно е долетяло от планетата Марс…🙂

  8. Относно онова бонбонено въже, дето младежът ще го използва за суисуицидни действия – аз го обожавам! Ако ще го залагаш него – не се хаби, карам Рафи да ми носи от тези бонбони всяка година:)))) извратена съм си:)
    И, да, замислих се и аз за картината, както Кисса споменава – Комедия Дел’ Арте – Колумбина и Арлекино – може би си е някаква ваша трактовка, в смисъл, че си знаете комедията в групата:))) подозирам, че влагаш смисъл в играта, за който биха могли да се досетят само сателитите ти, с които сте кръжали там, заедно! Ако се окаже така, ще оспорвам топката после. Докраят на бонбона:) иначе нещото, което не си споменала по снимките е, особено в последните две е Географското дружество, с което завършва или започва грамадния канал, който е придобил още по- интересна дименсия, когато сте и вие на снимката;р

  9. И си нямаш на представа колко ми даде с тази игра, точно в този момент, как ми отне от напрежението в очите, като ме накара да се напрягам още повече, но за къде по- интересни неща:))) Ангелинкеее:)

  10. Значи да успокоя Кисса, аз таков гаден бонбон не знам откъде да купя тук, тъй че наградата е друга🙂

    И за да ви провокирам още повече😛 засега верен отговор няма!

  11. По любовните катинарчета, закичени зад вас съдя, че сте се снимали някъде около Моста на въздишките. Искам си наградата🙂 https://juliapulia.files.wordpress.com/2013/10/img_3971.jpg

  12. А то пък има такъв коментар, хм, и аз ли съгреших, Бруте, и аз ли?😉

  13. Нищо не си обявила за опцията „никой не познал“, какво ще ги правиш всичките тези не познали, затова искам да се запиша да съм първата :)))Т.е. да обера наградите и после ще се представя :)))

  14. Отговор на загадката:

    В лагуната на Венеция освен „товаро-гондоло-таксиджийски трафик“, за голямо съжаление, има и трафик на гигантски круизери, против който са се опълчили всичките местни жители, напоследък. (като че ли не им стига ревматизма, от който боледуват 80% от живеещите там)

    На предпоследната снимка на Canale Grande:

    точно зад куполите на Сан Марко, се вижда черния комин на минаващ през лагуната гигант на NCL – Norwegian Cruise Line.
    Ето една снимчица за сравнение:

    http://it.images.search.yahoo.com/images/view;_ylt=A0PDodnuAmVScxMABjkmDQx.;_ylu=X3oDMTF2bW5jdmE2BHNlYwNmcC1leHAEc2xrA2V4cARvaWQDNjY2ZWNmODZiNzJlZWVhMTkyZDg3YWJiZGViZmE5MjQEZ3BvcwMxNQ–?back=http%3A%2F%2Fit.yhs4.search.yahoo.com%2Fyhs%2Fsearch%3Fei%3DUTF-8%26p%3Dncl%2Bnorwegian%2Bcruise%2Bline%2Bfoto%2Bnavi%2Bcrociera%26type%3D1361825DD_1DD23DD2DD1097DD_1DD_1DD1%26hsimp%3Dyhs-per_001%26hspart%3Dper&w=800&h=546&imgurl=www.naviearmatori.net%2Falbums%2Fuserpics%2F12569%2Fnormal_1353022528.jpg&rurl=http%3A%2F%2Fwww.naviearmatori.net%2Fita%2Ffoto-173168-1.html&size=303.2KB&name=…+DEL+PRESENTE+-+Apollo+Global+Management+-+%3Cb%3ENCL+%3C%2Fb%3E-+%3Cb%3ENorwegian+Cruise+Line%3C%2Fb%3E&p=ncl+norwegian+cruise+line+foto+navi+crociera&oid=666ecf86b72eeea192d87abbdebfa924&fr2=&fr=&tt=…+DEL+PRESENTE+-+Apollo+Global+Management+-+%3Cb%3ENCL+%3C%2Fb%3E-+%3Cb%3ENorwegian+Cruise+Line%3C%2Fb%3E&b=0&ni=21&no=15&ts=&tab=organic&sigr=11jf9cgc0&sigb=158qvtcle&sigi=121a0e767&.crumb=CPT574BDklb&hsimp=yhs-per_001&hspart=per

    Искам си наградата за околосветско пътешествие далеч от Венеция с кораб на NCL.

  15. ама чакай… има ли вече познал? аз си харесах едно бяло човече, дето аха и да ви се изпишка на главите на четвъртата снимка

  16. казах аз, че играта не е за късогледи! Комисията за дискриминация ще бъде сезирана тутакси, ако Кисса е права…Но ако това е верният отговор, тя напълно си заслужава наградата! Кой спал – спал!!!
    Докато още не си обявила нищо, аз само да попитам коя е Жени и къде е снимката с изследването на уличния фенер и това ли са двете снимки, където една жена е прегърнала улична лампа и коя бъш е потайността там, щото са скърших вече на две…Плюс това, днес точно съм съгласна да ми удържат надницата, защото цял ден те зяпах…За кой ли път…:) ама, разгеле предишните пъти бях в законен отпуск!!!

  17. Тц, последният ми отговор нe е ни верен ни баш оригинален…Щото и на последната снимка:

    зад куполите на Сан Марко се вижда друг минаващ лайнер (казах ви аз, че има голям трафик на тези гиганти), ама не мога да му позная марката – MCS ми се види май.

    Ако се добави награда за масово участие да взема да дам още един отговор:

    На снимка:

    очарователната дама с розовия шал и ослепителна усмивка държи в дясната си ръка нещо, приличащо на снимка и го показва на фотографа. Компромат? Стъклена картина от Мурано?

    П.П. А заведоха ли ви на остров Мурано, да видите как пред вас майстор стъклар вади от пещта разтопено стъкло и за нула време изработва от него красив жребец, стъпил само на единия си крак?
    http://it.images.search.yahoo.com/yhs/search?_adv_prop=image&fr=yhs-per-per_001&va=vetri+di+Murano&hspart=per&hsimp=yhs-per_001
    Или пък на остров Burano, да разгледате как младо и старо плете merletti на една кука и после се опитва да ви ги продава?
    http://www.laceinvenice.com/eng/home.html

  18. Аз пръв дадох оригинален отговор, макар че може и ти, Юлке да не си забелязала, че казвам самата истина за червеното човече… Кога ще си получа наградата???

  19. Еректиралия, успокой се! Пет пъти ти намекнах, че си зад мен на опашката:)))) нищо не целя, ама ме притесняваш с това мушкато:)))

  20. Герганче, как да се успокоя, като ти още повече ме възбуждаш??? Пръв съм сред равните на мен с първия верен и оригинален отговор!🙂

  21. Не се карайте деца🙂 Ще помисля и за утешителни награди😉

  22. Най-важното е, че си личи, че сте се забавлявали много 🙂 Иначе и аз съм за катинарчетата или за църквата в далечината, където и вие сте се скупчили😉 Там си спомням, че най-много се бутахме докато се наснимаме, че бяхме на „нейния“ бряг, а е огромна. Само че как ли се казваше… Санта Мария??? :-*

  23. рак пустинник


    Знаеш, че не съм по цветущите коментари🙂 , но на тази снимка в далечината трябва да е една от наклонените кули във Венеция ( малко известни , не толкова колкото тази в Пиза ) – кулата на базиликата Basilica San Petro di Castello .

  24. рак пустинник

    малко обърках имената – Chiesa di Santo Stefano

  25. абе, Джули, ами ако не си ходил във Венеция, как да си оригинален и да си познал едновременно?!

  26. Браво на рачето пустинник. Под олтара на църквата Санто Стефано минава канал, по който може да се преминава при нисководие. Освен това в Санкристията могат да се видят четири картини на Тинторетто – Resurrezione, l’Ultima Cena, Cristo lava i piedi agli apostoli e l’Orazione nell’orto. Съхраняват се и две известни платна на Антонио Виварини – San Nicola di Bari e San Lorenzo martire.

    И в заключение – комплименти за Джули – един много елегантен начин да фокусираш вниманието на посетителите на собствения блог върху снимки от едно пътуване. И понеже утешителната награда ще е или снимка, или картичка – оставям адрес за получаване:

    47841, Cattolica(RN)
    Piazza Aldo Moro, 2
    Angelova K.
    Italy

  27. а пък аз виждам, че си взела очилата на Радо🙂 и че се мъчиш да преплуваш под онуй ниското мостче, ама ти е много смешно, щото няма да можеш…и баси, тая венецианска потайност!!!

Вашият коментар

