Венециански потайности – победителите


И така …

… безпристрастното жури гласува!

Наградата за най-оригинален отговор в играта „Венециански потайности“, с по едно първи и едно второ място (демек равен резултат) отива при Kucca и gerganapetkova.

Мосю Homoerectus с едно първо и две трети места им дишаше във врата, затова ще получи утешителна награда в добавка към вече обещаната погача😛

Всички останали участници ще получат поощрителни награди (че да участват и друг път :)) ама първо трябва да ги измисля какви ще да са.

Наградата представяне в блога (макар с почти верен отговор, но с одобрение и почти одобрение) отива при Шарената Сол.

Благодаря на всички за смелостта да участвате в този проект! Благодаря ви, че направихте тази игра реалност! Благодаря ви, че се забавлявахме заедно!

red-roses-flower-rose-pictures-333

Надявам се, че играта ви е харесала и лека нощ🙂

PS. снимката е от тук

Posted on 25/10/2013, in Разни. Bookmark the permalink. 18 коментара.

  1. Пламен

    Играта не е свършила, хората правят живота прекрасен, интересен и цветен.

  2. А!
    На мен кое ми беше оригиналното ( освен цялата аз, по принцип де:)
    Та ние с Изправения само се сваляхме на твой терен:))) пък то се оказахме и в някаква игра:)))
    Та, Дами и Господа, Благодаря! Трогната съм! И искам да благодаря на Джули – сценаристката и режисьорката на тези напрегнати скорпионски дни, с този ретрограден Меркурий в тях ( не че разбирам много, ама така го чух:), на Изправения за партньорската игра, на Кисса, която не познавам, но ме заинтригуваха екскурзоводските й умения, на един Рак от постовете, чийто имена първоначално прочетох като „рак – пустиняк“ и си казах “ баси чувството за хумор и самоиронията“ :))), на Шареното в солта, което също не познавам, но ми харесва да виждам цветове в бялото, нали това е дъгата:))), на родителите ми, че са ме създали, за да получа тази прекрасна награда, която, продължавам да недоумявам как ме намери и така де, докарахме го като на Оскарите:) не ви чувам аплаузитееее:)))

  3. …и обещавам да утеша Дишащия във врата с междуребрието си! Там, някъде тупти едно приятелство, словестно🙂

  4. Аз, щото съм много нагла! Та пак се връщам тук да продължа с благодарностите!
    Благодаря и на безпристрастното жури! Заклевам се, че никой не познавам от тях! Аз пак да попитам, с какво я заслужих тази награда?! Ама като ти дават – бегай и съм на този принцип вече :)))

  5. Благодаря, Юлке! Само не разбрах каква ми е наградата и кога ще си я получа. Да не се окаже саде едно потупване по рамото и пъхане в устата ми на залче от специално приготвената за мен питка?

  6. Герганче, след всичко, което прочетох от теб, бих желал да те поздравя с тази песен:

  7. Трябвало е по-рано да те срещна, синеочке… Но нищо, де – и така ми е забавно.🙂

  8. Reblogged this on klementinasblog and commented:
    И така, без вина виновна, се оказах и победител в едно чаровно съревнование насред блога на Джули:) juliapulia.wordpress.com
    Тази девойка – тайфун, ми стопи лагерите, като ме накара да се извадя за косите, като барон Мюнхаузен от собсвеното ми тресавище, да мисля и да се взирам като циклоп насред тъмница в правилата на играта, която сама беше сътворила!
    Признавам й, голямо добро е това дело!
    Точно, когато си мислиш, че светът свършва.
    Благодарско, Джули!
    Бог здраве и смях да ти дава и ако може, да е безболезнен:)))

  9. Напротив, Юлке! Само не знам, след като съм почнал да се вдетинявам, защо ме болят всички кокали…🙂

  10. Благодаря за наградата, Джули. Ако се появиш пак в Италия, свирни. Има много по интересни от Венеция места за разглеждане. Хора също. Пък вземи се появи нарочно, един билет лоу кост София -Болоня или Форли струва по-малко от автобусен билет София – Варна. Дерзай и комплименти за блог-а!

Вашият коментар

