Среднощно въпросително


Дали хаосът има свои закони?
Енергии слива или
дели електрони?

Разпиляната сила пипалата ли пуска,
или само отслабва
далеч от болка,
във скука?

На въпроси сърцето дали отговаря?
Да усеща умее ли,
или просто …
мен държи цяла?

Светлинката във мрака дали трапчинка е само?
Или капка надежда,
породена от вяра?

И има ли смисъл всичко това да се знае?
Да разкриваме тайни закони?
Едва ли?

Posted on 03/12/2013, in Бръщолевеници, Опити за поезия. Bookmark the permalink. 3 коментара.

  1. Рекох и аз да се подредя до Аман – дтиа сме си лика прилика
    Жулиде, прати горното стихотворение и в тепавицата – да не си мисли Паси, че само той е поет!🙂

    • Абе мани, аз също не съм поет😉 То само си се излиза ей така от време на време. Само трябва да успея да го запиша докато преминава🙂

  2. Много ми харесва всяка спорадичност, звучи ми по- лирично, по- искрено и лично:)

Вашият коментар

