Отпуск в сряда


Точно така, отпуск в сряда … и само в сряда … ей така, съвсем по средата на работната седмица. Не звучи много рационално, корпоративно и ежедневно-подредено. Обаче се оказа страшно хубаво!

DSC_0473[1]

Не бях си взимала отпуск просто така. Просто, за да ида да помогна на Гери и Жени за ски училището на Алеко. Като типичен работохолик, който все мисли как първо да си отметне никога-несвърващата работа, отсъствам от работа поради някаква много уважителна причина – я някаква администвативна задача, я ангажимент с детето. В последните години дори забравих какво е да си вземеш ден за дълъг уикенд или да си слееш празници (освен по Коледа де). Да не говорим, че и болничен съм ползвала само в краен случай. Такива зловредни навици се развиват много бързо и стават доста устойчиви. И в един момент се оказваш прикован за работното си място, офис, стол … та чак до абстинентна зависимост.

Поради тези навици и причини, ми беше някак трудно дори да попитам шефа за евентуален почивен ден, без уважителна за мен самата причина, освен чистото ми желание да прекарам времето си с приятели и с дечица в планината. И пак поради тези навици и причини, трябва да ви е ясно колко изумена и щастлива бях, когато се получи (слава богу, случила съм на шеф).

И беше страхотно! Сякаш се пренесох в друг свят. Навсякъде сладурковци, чист въздух, много сняг, който не спираше да вали.

DSC_0486[1]

Магията на планината, дори само за ден, ми дойде презареждащо!
Искреността на децата, дори и за ден, ми дойде отрезвяващо!
Топлината на шкембето по обяд, споделено с Гери и Жени, ми дойде като приемане в таен клуб … на чесъно-шкембо-чорбо любителите!
Бягството от ежедневието – то ми дойде като пълно щастие!

Много е хубаво човек да излезе от коловоза на планирания ден, седмица или работен ритъм. Прекрасно е!

Тази сряда ми напомни за това, колко е важно човек да не се оставя на течението.
Тази сряда ми напомни колко е важно да не притъпяваме сетивата си към света, само защото е по-лесно и удобно.
Тази сряда ми напомни колко е важно да се радваме на мига.
Тази сряда ми напомни колко е важно да не подминаваме интересните възможности, които ни предлага живота.
Тази сряда се качих на ски за втори път в живота си … ей с тез две грации …

DSC_0492[1]

… и адски ми хареса!

Отпуск в сряда, просто ей така🙂

Posted on 02/02/2014, in Природа, Спорт и танци. Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. Юлке, къде ги намираш тия шефове арабии? С усмивката си ли ги сваляш?🙂

Вашият коментар

