Безгащено-кюфтетен разговор с Гери


Всичко започна с това мое признание, след откритието, че съм си забравила горната гаща за търчане … а откритието разбира се дойде в момента на преобличане🙂

И Гери взе, че ми лайкна тоз безумен статус в сураттефтера, написан в смях през сълзи и в сълзи през смях:

„Това само аз го мога, да си вземеш екип за бягане в опит за първа някаква тренировка след контузия и с болящ крак, да си вземеш дори шапка … и да забравиш ПАНТАЛОН! Явно мога да тичам по гащи🙂

Просто не е истина🙂 Пълен идиот!“

Ииии… в търсене на подкрепа …

Язе: Виде ли сега? Щях да тичам, а сега … ям … мъкааа
Пак язе: еее мога и да не ям, ама тогава мъката ще е по-голяма.

Гери: Хахааа
Не бой се
Днес е пети лунен ден
Каквото и да ядеш се изгаря само
Така казват

Язе: оооооо знаех си аз
отивам да си доям четвъртото кюфте тогава

Край на цитата🙂 Друго си е да имаш верни приятели😉

PS. Очаквам коментар от Балов, в стил „Е как да стане“

PSS. Аз като ви казвам, че ми е трудно да живея със себе си! Е, на, те!!!

Posted on 04/02/2014, in Разни. Bookmark the permalink. 15 коментара.

  1. Забавно е.От бабата на жената знам един лаф – Де си тръгнал на сватба без пишка.

  2. gugutu = Angel

  3. Който нема акъл, има какво…?🙂

  4. Джулай, Гери те е подвела с този пети лунен ден… Пети, ама след новолуние, което означава, че имаме растяща луна и каквото лапнеш си го лепваш. След 15 февруари(пълнолуние) започва да намалява и тогава се правят пречистващи диети, като житния режим на Дънов, напримар, започващ до третия ден след пълнолуние през февруари. Цунки по муцунки и на теб и на Гери, ще ви подаря една книжка за лунните въздействия и на двечките.

    • Абееее, ся едно четвърто кюфте … колко пък да се лепне … и къде ли изобщо😉

      • Пък тоя житния режим го карах веднъж и по средата ми го забраниха докторите … щот била много малко храната кат за мен. Това съвсем сериозно.

  5. Алооо, Гери…. върна ли гащите на Джули!🙂

  6. Ам, Кисса, в аналите на лунните фази така пишеше. Аз просто го бях прочела сутринта и приведох до знание вечерта на Джули. Иначе в крупен план, си права, но явно си има моменти за изключенийца:))) в полза на тичащите без гащи:)))
    А пък, Омбре, нит с гащи съм я виждала, нит без, щото тя се е роботизирала вече или само бяга:)))
    Run, Forest, run!!!

Вашият коментар

