Имам си нова къща!


Добре де … не е точно моя (само под наем) и не е съвсем нова, пък далеч не е къща …

…ама за мене си е! При това си е всичко казано в заглавието! И съм щастлив🙂 и доста стреснат все още, но амбициран да успее да я обзаведе и превърне в истински уютен дом. И да знам, че говоря за себе си в мъжки род🙂

Пък някой ден, ако даде Господ (и аз си пусна поне фиш) може пък и истинска къща да си купя.

Засега обаче разполагам с 60 кв.м. симпатична, празна и много влязла ми под кожата площ, която да се уча да наричам „вкъщи“. В тия 60 кв.м наследих един огромен гардероб, който вече усвоявам пълноценно и един кухненски шкаф, сполетян от същата съдба. Тъй като утре ми предстои да пробвам бояджийските си способности, все още съм на почти полеви условия и е много забавно. Даже Хари взе да свиква.

Решила съм на първо време да се снабдя само с най-ултра необходимото, като ще взема две-три неща назаем. Пък после, полека лека мисля да обзавеждам, да купувам и да си редя така, както на душата й е кеф🙂 И понеже си падам по разни тип „направи-си-сам“ джиджавки и идеи, а и парите определено не ме бият през ръцете, ще видим кое до къде и как ще го докаросам. В тази връзка мисля да започна и нов блого-проект за дома. Мисля да показвам как може без много зор и полека, човек да изгради свое си местенце (хич не знам дали ще успея де).

Засега съм се нанесла в кухнята. Имам си две надуваеми легла, една туристическа масичка, един котлон и лаптоп, плюс най-необходима посуда. Е, и някои нещица за разкош, щото все пак човек трябва и да живее, не само да съществува🙂 Даже вече ефективно разхвърлям🙂 Еми, иначе как ще се разбере, че живея там.  Забравих… и печка духалка си имам. Пък в стаята, дето съм я наплюла на детето съм сложила едно ангелче, което ми е подарък от Роси, с едни специални пожелания, та затова баш там му е мястото.

Днес сутринта се опитах да заснема моето кътче

DSC_0571[1]

А един манекен настоятелно се подреди, май в очакване на храната си.

DSC_0572[1]

Исках да заснема и бъдещия си хол, но го огряваше слънцето, затова ви пускам вечерна снимка с напалена свещ и ароматна лампа

DSC_0545

Всичко друго в разказите предстои. В преживяванията също🙂

На първо враме да вземем да омажем стените и таваните! Или както казва майка ми – предстои физическа работа, в която не съм много силна🙂

Следва продължение …

Posted on 21/03/2014, in Дом и семейство and tagged , . Bookmark the permalink. 6 коментара.

  1. да ти е честита. пожелавам ти много щастие в нея🙂

  2. Честито, Джу!!! Да го населиш с положителни емоции🙂
    И аз говоря за себе си много често в мъжки род и даже съм научила всичките си колежки, че даже и имената им на мъжки променям🙂

  3. Честито, Юлке! Направила си първата крачка към собствения палат, в който ти предстои да живееш следващите 100 години!🙂

  4. Светла Павлова

    Много е хубаво, Юле. И аз съм любител на свободните пространства – колкото по-малко ръбове, в които да се блъскам, толкоз по-добре. Има простор и за въображението.

  5. Много ви благодаря! Засега още съм в някакъв много щур преходен етап🙂 но тепърва ще се нареждат нещата и ще заприлича на дом.

  6. Понеже аз самата много се зарибих, а виждам, че имаш много мегдан и желание – отиди на битака. Такива чудеса и съкровища можеш да намериш за обзавеждането, че ум да ти зайде😉

Вашият коментар

