Предимствата на мокрото


Да, на мен също ми омръзна този дъжд. Не за друго, май просто нямаме навици да ни вали толкова много. Не мога да тичам в Ловния парк; то алеите се превърнаха в притоци на рекичките (добре че съм болна, та да не ме е яд съвсем).

Направо не знам как живеят тия хора във Великобритания!

Обаче, ако си заклет кучкар и дъждът не те плаши, откриваш и огромните предимства на мокрото🙂

1. Посещаемостта на парка рязко намалява.

DSC_0644

Изведнъж се оказва, че споделяш разходката си единствено със себеподобни, демек също толкова луди собственици на четириноги. Можеш съвсем спокойно да се почувстваш и като в гората, едно широко, спокойно и най-вече приятно тихо. То малко ситуацията е – кучета разхождат хора, ама това е друга тема.

2. Носи се някакъв невероятен аромат на свежест, който от време на време се примесва с уханието на прясно окосена трева. Въздухът се изчиства от прахоляци и наистина си пълниш белите дробове със здраве и удоволствие.

DSC_0645

3. Любимите ми кестени цъфтят ярко и продължително. Снимам ги вече от две седмици и все още са далеч от прецъфтяването.

DSC_0648

DSC_0649

DSC_0683

DSC_0686

Гледам вече и липите са напъпили, та очаквам и тоз любим аромат да ни обгърне.

4. И най-вече, остава ти време да се насладиш на всичко това … барабар с локвите, калните кучета, студената бира в ръката … и изобщо, малките радости в живота.

DSC_0690

Споделих ли вече колко е хубаво да живееш до парк🙂 … и до църква!!!

Posted on 17/05/2014, in Природа and tagged , , . Bookmark the permalink. 8 коментара.

  1. А аз се моля да завали, за да измие своеволията на нашия пикльо на терасата:) явно сме малки още да пишкаме само два пъти на ден, при извеждане:(

  2. Меланхолия и радост едновременно от природата. Чудесни снимки си направила, Юлке! Ще взема и аз да си посадя едно кестеново дръвче у двора на лятната ми резиденция.
    Ти докога смяташ да боледуваш, а?!?!

  3. „…цъфтят в суматохата кестени. Прецъфтяват и пак цъфтят…..“
    Ей това ми беше едно от най-трудните неща – да мия краката на нашата красавица, като се върнем от разходка в дъжд.Не толкова да ги мия, колкото да я удържа пред входната врата…🙂

    • Аааа хич не го удържам, просто мия него и пода след него🙂 То в новото вкъщи трябва да прекоси хола, за да стигне до банята … а при неговите 30 кг, просто няма как да го гушна да го пренеса🙂 Та, примирявам се!

  4. A бе ти кога се премести?

Вашият коментар

