Поканена си на рождения си ден


Значи, това човек да не реши да се сдухва. Все ще се намери някой, който да не му позволи🙂 Тъкмо се бях стресирала, че ставам на сериозните вече 35. Аз и 35! Еми не ми се вписва в едно изречение. Не ощееее!

От сутринта всички се стараеха да не ми позволяват да се замислям връз таз математика.

Само дето изобщо не очаквах, че плановете ми за приятно и лежерно празнуване с питие в парка, на сладки приказки и мека пълнолунна светлина, ще бъдат разбити тотално. Не стига, че се довлякох в сто часа, след родителска среща. Не стига, че до последно не знаех дали и какво изобщо ще правя на тоз МОЯТ ден. Ами те, моля ви се, ми организирали парти-изненада! Моите приятели в парка. Онези, с които всяка вечер си разхождаме добитъците … или те разхождат нас (това е една друга тема за разговор :))

Аз се чудя защо след тоя пост на Рени, в кучкарската ни група, последва затишие (освен, че успя да ме разплаче):

„Мили хора, днес искам да обърна вашето внимание към човек, който и без това обсебва и заема цялото ви внимание в момента, в който се приближите на по-малко от три метра🙂 Макар че сравнително от скоро чуваме из парка „Хааааааариииииии!“, всеки от нас поне веднъж (някои почти всяка вечер) е зарязвал и куче и разходка поради интензивни разговори с въпросната личност, по теми вариращи от отглеждане на дъщеря-тийнейджър през готвене на миш-маш до PR техники🙂 Накратко: днес Julia Popcheva ( по-известна в някои среди като Juliapulia или с гръмкото название Юла) има рожден ден! Юлке! Юленце! Вярвам, че говоря от името на всички, като ти пожелавам прекрасен рожден ден, огромно, непоносимо щастие и догодина пак да станеш на 22🙂 Радваме се, че реши да ни се изтресеш в спокойното ни ежедневие (ежевечерие) и да направиш парка още по-добро място🙂 Наздраве!“

Те били заети да се организират. В общ чат! В който аз не присъствам! Абе алоуууу, аз не съм свикнала да бъда от другата страна на чата🙂

И се нося росна-пресна на поляната, с каквото успях да взема от близкото магазинче с кодово име „Бензиностанцията“. И се чудя защо, по дяволите, искат да ме завлекат до другия край на парка за фотоапарат. И защо Ани 15 минути се опитва да избира солети. Пък Софи страда от факта, че остава без квартира. Абе Софи, аз нали ти казах още преди два месеца, че ако стане така идваш у нас, какъв ти е проблема. Едвам ме удържали …

И се връщаме към импровизираната маса. А там една тайфа с шапки, пищящи свирки от устите и шоколадова торта изведнъж взеха да пеят Happy Birthday. Пък аз само успях да се засмея, да загубя ума и дума (а това е адски трудно постижимо) и да мигам на парцали. Нещо, което всъщност ми се случваше от сутринта. И даже подарък ми приготвили… не един, няколко🙂 И ми написали пожелания, и наричания … мили, истински и съкровени; точно такива, каквито са нужни на човека, за да бъде абсолютно щастлив.

DSC_0005

И вкъщи взех да отварям – писма и подаръци. И във всеки свитък, във всяка кутийка, във всяко послание, откривах частица вложено сърце; частица вложена радост; частица вложено добро … за мен🙂

DSC_0006

Открих го в посланията, които ще запазя само за себе си …

DSC_0009

DSC_0010

… и в гривната със символа на безкрайността, колкото е безкрайна благодарността ми към всички тези хора ( и която не знам от кого е) …

DSC_0012

… и в пеперуденото послание за успех …

DSC_0013

… и в рецептата за щастие, която без да искам съм спазвала и преди.

DSC_0019

Открих ги и в нежността на водното конче, подбрано с толкова стил …

DSC_0016

… и в деликатността на перличката, подарена с любов и от сърце …

DSC_0017

… и в крилете, които асоциирам със свободата на духа …

DSC_0018

… и звънчето, което да допълни гърмящия ми глас, когато търся обожаваната бира.

DSC_0020

Открих ги в невероятните цветя, които имат своята много специална история. Цветя, които са не просто подарък, а послание и пожелание, някой ден ще ви разкажа. Благодаря ти Кате, че отдели частица от себе си за мен🙂

DSC_0022

И пак се просълзих от вълнение, защото емоцията още не може да ме пусне. И не само, защото стана страхотен купон. И не само, защото успяха да ме изненадат абсолютно и на 100%. А, защото видях, че на толкова много хора им пука за мен и искат да ме направят щастлива на моя ден, заради чистата радост, от сърце и без пози.

И не бяха само те вчера!

Все пак кой друг може да се похвали с такъв страхотен шеф, който не просто ти подарява подарък-символ🙂 ами те закарва до вкъщи и ти качва подаръка до горе. Кой друг може, а?

DSC_0004

И на всички, които ще кажат „да бе много важно, бира“, ще отговоря – много е важно наистина. За мен е важно и аз си знам защо!

А пък Милена хич няма да я коментирам … понеже тя е виновна вече повече от 24 часа да продължавам да се смея … понеже тя е виновна още със ставането от леглото да мигам на парцали, във вид на развълнуван диригент и по гащи. Само тя може да ми причини това: 8 ч, на вратата се звъни, не очаквам никой. Поглеждам през шпионката и я виждам  с тази красота.

DSC_0001

Била съм ставала на шест, толкова ми бил акъл🙂 И блуза ми донесе, понеже нямам женски дрехи🙂 Как да не я обича човек. Дори Теди, съседката, й прости, че беше звъняла на всички звънци, за да я пуснат да влезе на входа.

И защо ви разказвам всичко това! За да ви покажа, че добрите хора не са се свършили. Има ги и могат да радват, да обичат, да ценят, да създават и да съзидават!

Отново получих най-страхотните подаръци. Защо ли? Защото са безценни! Всички тези подаръци струват много сърце, много душа и много сетива!!!

Благодаря ви приятели, че направихте деня ми празник! Без вас, той просто нямаше да се случи!!!

PS. Колкото до самото парти-изненада … ами то не може да се опише с думи, трябва да се изживее! Беше неповторимо!

Posted on 11/09/2014, in Разни. Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. Юлке, зло да те забрави!!! Непростима грешка от моя страна! Затова, най-тържествено и от моя страна ти пожелавам Happy Birthday!😛

Вашият коментар

